Overslaan en naar de inhoud gaan

RA*W wedstrijd voor jong creatief talent: Street Heart

Digital Out-of-Home challenge samen met Exterion Media.
RAW Street Heart
RAW Street Heart

RA*W en Exterion Media komen met Streat Heart: een (gratis) Digital Out-of-Home (DOOH) challenge voor jong creatief talent. De beste en meest creatieve designs zijn een maand lang op alle 2.300 DOOH schermen van Exterion Media te zien. Zo willen ze het werk van jonge creatieven zichtbaar maken voor een groot publiek.

related partner content for mobile comes here

RA*W roept iedereen onder de 30 jaar op om werk in te sturen 'wat de straten zal kleuren met liefde, vreugde, euforie en positiviteit'. Werk insturen kan nog tot en met 21 juni. De briefing en aanleverspecificaties zijn hier te downloaden.

De jury die het werk beoordeelt, bestaat uit Frank de Ruwe (street artist Frankey), Gyor Moore (freelance design activist), Emilio de Haan (founder en creative director bij HERC), Kim Nieuwenhuijs (creative director, Code d’Azur) en Dave Janssen (creative concepts manager bij Exterion Media). Zij kiezen de winnende designs die vervolgens de hele maand juli zichtbaar zullen zijn op het digitale netwerk van Exterion Media.

Romy Bulters, bestuurdslid RA*W en brandmanager bij Exterion Media: 'Het was voor jonge creatieven in deze lockdown een stuk lastiger om hun werk en talent te laten zien. Ze zitten verscholen achter hun schermen en dat vinden wij zonde, want creativiteit moet juist openlijk gevierd worden.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in