Overslaan en naar de inhoud gaan

'De Tour wacht op niemand'

De Tour de France biedt merken unieke kansen om miljoenen luisteraars te bereiken. Lees hier waarom je hier als merk bij wilt zijn.
Partner
Ster

Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?

Volop kansen voor merken om miljoenen luisteraars te bereiken
Tour de France 2021
Volop kansen voor merken om miljoenen luisteraars te bereiken
Tour de France 2021

‘De Tour wacht op niemand’: niet alleen een gezegde dat tijdens de Tour de France wordt gebruikt en duidt op renners die vallen, pech hebben of niet mee kunnen met het hoge tempo van het peloton. In de bomvolle sportzomer die we bij de NPO en Ster samen met heel Nederland meemaken, krijgt de uitspraak extra betekenis.

Wil je er deze zomer als merk bij zijn? Zorg dan dat je niet alleen op tijd, maar ook op de juiste plek aanwezig bent. Midden in een zomer vol sport mag de Tour de France, het grootste wielerevenement van het jaar, niet ontbreken. En jouw merk ook niet.

Een bomvolle sportzomer

Tijd om bij te komen van het EK Voetbal krijgt niemand. Sterker nog, de Tour start al terwijl het EK Voetbal nog bezig is. Dat betekent een zomer lang een miljoenenpubliek binnen handbereik op de kanalen van de NPO. Vorig jaar was de Tour in september en onverminderd populair. De live etappes trokken gemiddeld 729.000 kijkers en de NOS Avondetappe bereikte gemiddeld 941.000 kijkers. Ook naar NPO Radio 1 luisterden ruim 2,2 miljoen luisteraars (10+ aug-sept 2020).

In de editie van vorig jaar was het tot de laatste dag spannend en wisselde de gele trui zelfs nog van schouders op het allerlaatste moment. Reden voor renners en ploegen om dit jaar extra gebrand te zijn op mooie resultaten en het parcours leent zich daar perfect voor.

De huidige nationale kampioenen van onder andere Nederland, België, Italië en Frankrijk staan op de voorlopige startlijsten, net als de Europese en wereldkampioen. Daarnaast kunnen grote namen als Roglic, Sagan, Fuglsang, Thomas, Yates en Pogacar niet ontbreken. Ook Nederland is sterk vertegenwoordigd met onder andere Bauke Mollema, Cees Bol, Steven Kruiswijk, Wilco Kelderman en Mike Teunissen. En zal Mathieu van der Poel aan de start staan?

Tour de France 2021 wordt veelbelovend

Op zaterdag 26 juni vertrekt het peloton vanuit Brest in Bretagne voor twee heuvelachtige ritten, beide met een korte aankomst bergop, wat voor vuurwerk vanaf de eerste dag gaat zorgen. En ondanks dat de wedstrijd niet wordt gestart met een proloog, worden er in totaal relatief veel tijdritkilometers verreden en dat is gunstig voor onze Nederlanders in het peloton.

Extra bijzonder dit jaar is de dubbele beklimming van de Mont Ventoux, de reus van de Provence. Amateur renners die deze berg al eens hebben beklommen, weten wat de renners deze dag voor hun kiezen krijgen.

In de laatste week staan de Pyreneeën op het menu en zet het peloton de strijd door in het hooggebergte. Net als vorig jaar wordt op de voorlaatste dag een tijdrit verreden van 31 kilometer en is het afwachten of de gele trui op de allerlaatste dag veilig naar Parijs wordt gebracht. Kortom: een veelbelovende Tour met gegarandeerd veel kijkers en luisteraars.

We gaan nog niet naar huis

En wanneer de renners aankomen in Parijs is het sportspektakel van deze zomer nog lang niet afgelopen. Een kleine week later beginnen namelijk de Olympische Zomerspelen in Tokio met volop kansen voor Oranje én voor jou, dus zorg dat je erbij bent!

Volop kansen voor jouw merk

Deze sportzomer zijn er natuurlijk speciale Oranje pakketten, zodat jouw merk bij alle mooie sportevenementen aanwezig kan zijn. Lees meer over de pakketten op ster.nl/scoormetoranje.

Wil je meer weten? Neem contact met ons op en geniet van de waanzinnige sportzomer met Ster!

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Ster

Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in