
In een snel veranderend productielandschap biedt deze sessie waardevolle inzichten in de nieuwste trends en technologieën. Deelnemers kunnen concrete voorbeelden verwachten van succesvolle adaptaties in de branche, zoals digital doubles, aging/de-aging, hoe je AI integreert in het productieproces om schaalbare, maar ook creatieve content te ontwikkelen en de rol van AI in elke stap van de productie. Daarnaast wordt er aandacht besteed aan de technische, ethische en juridische grenzen van deze innovaties.
“Ambassadors streeft ernaar om reclamebureaus te helpen navigeren door de complexiteit van het moderne productielandschap,” aldus Diederik Veelo. “Tijdens deze ontbijtsessie delen we onze expertise en laten we zien hoe AI kan worden ingezet om efficiënter te produceren, nieuwe revenue streams te ontwikkelen en klanten te verrassen met cutting-edge oplossingen.”
Voor wie
Ambassadors nodigt directeuren, CEO's en managing directors van toonaangevende reclamebureaus uit voor een exclusieve masterclass over de impact van AI op creative production. De ontbijtsessie, getiteld ‘AI & Creative Production’, vindt plaats op 10 april.
Wil je er bij zijn?
De uitnodigingen voor deze exclusieve ontbijtsessie worden persoonlijk verstuurd. Geïnteresseerden die graag willen deelnemen aan de ontbijtsessie kunnen contact opnemen met Maurice Paans via maurice.paans@ambassadors.com
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid