In het nieuwe UvA-gebouw op het Science Park moeten wetenschappers en studenten samenwerken aan AI-oplossingen van de toekomst.
Dit jaar opent hotelketen CitizenM vestiging nummer 30. Robin Chadha, Rob Wagemans en Matthijs de Jongh over het succes.
Total Design nam de merkuitstraling van Hema onder handen. Het resultaat is een breed toegankelijke, iconische beeldtaal.
Met 400.000 openstaande vacatures is de krapte op de arbeidsmarkt groter dan ooit. Talent vinden en vasthouden wordt steeds moeilijker.
De koopkracht van Nederlandse huishoudens staat zwaar onder druk en dat heeft onvermijdelijk gevolgen voor de marketingstrategie.
Met de bureaus lijkt het nu goed te gaan maar de sector als geheel is flink beschadigd. En daar gaat iedereen iets van merken.
Met de installatie van een Nederlands team wil Europees topman Thomas Wlazik dat merken TikTok als ‘key partner’ bij campagnes gaan inzetten
Tijdens de paneldiscussie van het PvKO bleek dat wie succesvol data wil gebruiken bij het besluitvormingsproces niet zonder intuïtie kan.
Oprichter Youri Lieberton wil met een buy & build strategie in twee jaar tijd doorgroeien naar 600 medewerkers en 60 miljoen omzet.
OUT OF OFFICE Iedere vrijdag is Ronald Jansen afwezig. Hij is dan werkzaam als voorzitter van de stichting Beat Batten.
Het reserveringsplatform probeert ten tijde van de zoveelste lockdown de moed erin te houden met een feelgood video.
De managing directors willen met de gelijktijdige start van kesselskramer.digital en HolyPony.io de klant iets te kiezen bieden.
Eveline Aendekerk van CPNB zet de lezer centraal met prijswinnende campagnes en opvallende partnerships.
Jeremiah Albinus (Fonq) en Niko Koffeman (Vegetarische Slager) vertellen op CMO Day over de schaarste-economie en de weg naar duurzaamheid.
Tijdens CMO Day legde macro-econoom Esther van Rijswijk de aanwezige marketeers genadeloos over de knie, in dit interview doet ze dat weer.
Geïsoleerd in de edit of thuis aan de keukentafel; Nederlandse productiehuizen moeten zich aanpassen aan de nieuwe realiteit.
Gesteund door de EU voeren bakkers campagne om het imago van brood te verbeteren. Met succes: de broodconsumptie groeit weer.
Het ene live event na het andere wordt afgezegd. Gerrit Heijkoop van LiveOnlineEvents kan de vraag nauwelijks aan.
Interim professional Bart Sikkema verwacht dat de komst van Amazon bij veel merken tot discussie zal leiden. Hij geeft vijf argumenten.
Aan de verduurzaming en het terugdringen van plastics wordt gewerkt, samen met eigenaar Unilever.