Premium Craft Edson Sabajo (Patta) en producer Jack Shore eerste namen op festival Adsterdam Ook is er een 'live Gen Z'-panel onder leiding van Dean Cooman (Boomerang FT) en Lucas Boon (Adformatie).
Media Myrthe van der Erve per 1 mei nieuwe ceo Sijthoff Media 'De combinatie van inhoud, technologie en menselijke interactie maakt de sector dynamisch en vol kansen.’
Advertorial Marketingeffectiviteit: dit is de meetlat van morgen Les Binet rekent af met eenzijdige dashboards en toont waarom een combinatie van MMM, experimenten en AI het verschil maakt.
Partnerbijdrage Zo scoren Tommy Hilfiger en Veneta met Microsoft Advertising Tijdens Friends of Search deelden de merken de indrukwekkende resultaten van hun digitale strategie.
Campagnes Bescheiden bibliotheekcampagne zet aan tot gesprek CAMPAGNEPRAAT | Volgens ons panel kan 'de bieb-prof' een sexy campagne wel waarderen. Nu alleen de jongste lezers zover krijgen.
Premium Craft Edson Sabajo (Patta) en producer Jack Shore eerste namen op festival Adsterdam Ook is er een 'live Gen Z'-panel onder leiding van Dean Cooman (Boomerang FT) en Lucas Boon (Adformatie).
Media Myrthe van der Erve per 1 mei nieuwe ceo Sijthoff Media 'De combinatie van inhoud, technologie en menselijke interactie maakt de sector dynamisch en vol kansen.’
Advertorial Marketingeffectiviteit: dit is de meetlat van morgen Les Binet rekent af met eenzijdige dashboards en toont waarom een combinatie van MMM, experimenten en AI het verschil maakt.
Partnerbijdrage Zo scoren Tommy Hilfiger en Veneta met Microsoft Advertising Tijdens Friends of Search deelden de merken de indrukwekkende resultaten van hun digitale strategie.
Campagnes Bescheiden bibliotheekcampagne zet aan tot gesprek CAMPAGNEPRAAT | Volgens ons panel kan 'de bieb-prof' een sexy campagne wel waarderen. Nu alleen de jongste lezers zover krijgen.
Premium Effectiviteit SAN maakt shortlists ABC Accenten bekend De laatste kanshebbers voor Adverteerder van het Jaar, Bureau van het Jaar en de Consistent Accent zijn bekend.
Effectiviteit SAN Accent maakt shortlists ABC Accenten bekend De laatste kanshebbers voor Adverteerder van het Jaar, Bureau van het Jaar en de Consistent Accent zijn bekend.
Media Podcast voor de Week: roadtrip naar Auschwitz Marvin Jacobs van Airborne selecteert elke maandagochtend een nieuwe podcastserie waarmee je de week vooruit kunt.
Partnerbijdrage Community building: de sleutel tot échte merkverbinding In 2025 is community management geen 'nice to have' meer, maar een essentiële pijler van elke succesvolle social media strategie.
Partnerbijdrage 60 jaar Ster-kennis: 8 gouden tips voor een effectieve commercial Een effectieve commercial maakt het verschil. Wat zijn de meest gegeven adviezen uit onze Ster AdMeasure-tests. Profiteer van acht tips.
Merkstrategie PostNL-bezorger wordt opgesloten in tuin Enzo Knol en doet zijn verhaal Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Premium Effectiviteit SAN maakt shortlists ABC Accenten bekend De laatste kanshebbers voor Adverteerder van het Jaar, Bureau van het Jaar en de Consistent Accent zijn bekend.
Effectiviteit SAN Accent maakt shortlists ABC Accenten bekend De laatste kanshebbers voor Adverteerder van het Jaar, Bureau van het Jaar en de Consistent Accent zijn bekend.
Media Podcast voor de Week: roadtrip naar Auschwitz Marvin Jacobs van Airborne selecteert elke maandagochtend een nieuwe podcastserie waarmee je de week vooruit kunt.
Partnerbijdrage Community building: de sleutel tot échte merkverbinding In 2025 is community management geen 'nice to have' meer, maar een essentiële pijler van elke succesvolle social media strategie.
Partnerbijdrage 60 jaar Ster-kennis: 8 gouden tips voor een effectieve commercial Een effectieve commercial maakt het verschil. Wat zijn de meest gegeven adviezen uit onze Ster AdMeasure-tests. Profiteer van acht tips.
Merkstrategie PostNL-bezorger wordt opgesloten in tuin Enzo Knol en doet zijn verhaal Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Premium Artificial Intelligence Verandert ons zoekgedrag door de komst van AI? We vroegen het Thomas Mesu en Heidi Anthonis van digital agency Happy Horizon, en SEO-expert Marco Bouman.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet Van social listeningtools tot deep research: het gebruik van AI is inmiddels gemeengoed. Drie experts geven duiding.
Artificial Intelligence De concrete (en strategische) voordelen van AI voor marketing ‘Veel marketeers gebruiken AI nog vooral om sneller méér content te maken, maar dat is precies wat je níet moet doen.’
Customer Experience Nederlandse consument loopt in Europa voorop met AI-shopping 70% van de shoppers ziet AI bovendien als nuttig hulpmiddel bij het optimaliseren van hun loyaliteitspunten.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet
Premium Bureaus WE Fashion kiest Springbok voor mediastrategie na pitch Het bureau wordt verantwoordelijk voor mediastrategie, media-inkoop, data-orkestratie en -modellering.
Premium Campagnes Wakker Dier richt pijlen op 'harteloos' FrieslandCampina en meer campagnes Ook Allianz Direct, Cineville, Bibliotheekplaza, Lipton Icea Tea en EY spelen zichzelf in de kijker met opvallend werk.
Premium Merkstrategie Hoe een zorgverzekeraar en een zonnebrandmerk samen strijden tegen huidkanker Nederland kent het hoogste aantal huidkankergevallen van Europa. Tijd om in te grijpen, vonden Zilveren Kruis en zonnebrandmerk Tenue Soleil
Partnerbijdrage De beste branded content artikelen uit 2024 voor vrouwen Dít zijn de vijf beste branded content uitingen van 2024 van Libelle, Flair en Margriet.
Partnerbijdrage Van traditioneel bureau naar een social en influencer agency Snelheid, creativiteit en een diepe connectie met online trends. Inge Verhelst over haar overstap van traditionele bureaus naar Scooperz.
Premium Media Omzet Ster 212 miljoen in 2024, pleidooi voor aanpassing wetgeving Ster wacht de resultaten van de impactanalyse over reclame bij de publieke omroep af.
Premium Bureaus SuperRebel, The Best Social en Today’s Milk samen verder Natascha van den Ende (managing director) en Lodewijk Varossieau (chief creative officer) lichten de plannen toe.
Premium Bureaus Dentsu Creative wint social-pitch Volkswagen Het automerk stapt over van Boomerang Agency.
Premium Customer Experience Koningsdag 2025: het Kraampje van Koophandel, de hoge nood van Hema en meer activaties Ook Bolletje, Fritz-Kola, Tikkie en Staatsloterij presenteren koninklijke creaties.
Premium Digital transformation 20 jaar YouTube: zo kijken Nederlanders nu Sam Vergauwen, country manager van YouTube, blikt terug én vooruit in een exclusief interview met Adformatie.
Premium Bureaus Kamer van Koophandel kiest New Era Consultancy Een 'aanbestedingsprocedure' ging hieraan vooraf. De samenwerking met N=5 blijft bestaan.
Premium Bureaus Zorgverzekeraar CZ kiest voor Ace na pitch CZ werkte tot voor kort met Havas samen. Ook is Ace aangesteld als het nieuwe 'lead agency' van Schiphol.
Premium Bureaus WE Fashion kiest Springbok voor mediastrategie na pitch Het bureau wordt verantwoordelijk voor mediastrategie, media-inkoop, data-orkestratie en -modellering.
Premium Campagnes Wakker Dier richt pijlen op 'harteloos' FrieslandCampina en meer campagnes Ook Allianz Direct, Cineville, Bibliotheekplaza, Lipton Icea Tea en EY spelen zichzelf in de kijker met opvallend werk.
Premium Merkstrategie Hoe een zorgverzekeraar en een zonnebrandmerk samen strijden tegen huidkanker Nederland kent het hoogste aantal huidkankergevallen van Europa. Tijd om in te grijpen, vonden Zilveren Kruis en zonnebrandmerk Tenue Soleil
Partnerbijdrage De beste branded content artikelen uit 2024 voor vrouwen Dít zijn de vijf beste branded content uitingen van 2024 van Libelle, Flair en Margriet.
Partnerbijdrage Van traditioneel bureau naar een social en influencer agency Snelheid, creativiteit en een diepe connectie met online trends. Inge Verhelst over haar overstap van traditionele bureaus naar Scooperz.
Premium Media Omzet Ster 212 miljoen in 2024, pleidooi voor aanpassing wetgeving Ster wacht de resultaten van de impactanalyse over reclame bij de publieke omroep af.
Premium Bureaus SuperRebel, The Best Social en Today’s Milk samen verder Natascha van den Ende (managing director) en Lodewijk Varossieau (chief creative officer) lichten de plannen toe.
Premium Bureaus Dentsu Creative wint social-pitch Volkswagen Het automerk stapt over van Boomerang Agency.
Premium Customer Experience Koningsdag 2025: het Kraampje van Koophandel, de hoge nood van Hema en meer activaties Ook Bolletje, Fritz-Kola, Tikkie en Staatsloterij presenteren koninklijke creaties.
Premium Digital transformation 20 jaar YouTube: zo kijken Nederlanders nu Sam Vergauwen, country manager van YouTube, blikt terug én vooruit in een exclusief interview met Adformatie.
Premium Bureaus Kamer van Koophandel kiest New Era Consultancy Een 'aanbestedingsprocedure' ging hieraan vooraf. De samenwerking met N=5 blijft bestaan.
Premium Bureaus Zorgverzekeraar CZ kiest voor Ace na pitch CZ werkte tot voor kort met Havas samen. Ook is Ace aangesteld als het nieuwe 'lead agency' van Schiphol.