Premium Campagnes Toyota's taxichauffeur ook 's nachts beschikbaar en meer campagnes Ook Simyo, Fairphone, Porsche, Eru en Albert Heijn zetten zichzelf in de schijnwerpers met nieuw werk.
Bureaus KFC Nederland naar Abovo Maxlead Het bureau gaat KFC in het volledige crossmediale proces ondersteunen
Partnerbijdrage Bart Asberg treedt toe tot het management van RetailMedia.One Met deze benoeming wordt een volgende stap gezet in het opzetten van waardevolle samenwerkingen.
Partnerbijdrage Maiko Valentijn, CEO GroupM: “In ons vak zijn er meer prijzen, maar bij de AMMA’s draait het echt om hoe media het verschil maken” AMMA-commissievoorzitter en Managing Partner OMD Nederland, Angelique Schreuders gaat in gesprek met VIA vice-voorzitter Maiko Valentijn
Bureaus Allianz Direct kiest EssenceMediacom als strategische mediapartner De samenwerking gaat per direct in.
Premium Campagnes Toyota's taxichauffeur ook 's nachts beschikbaar en meer campagnes Ook Simyo, Fairphone, Porsche, Eru en Albert Heijn zetten zichzelf in de schijnwerpers met nieuw werk.
Bureaus KFC Nederland naar Abovo Maxlead Het bureau gaat KFC in het volledige crossmediale proces ondersteunen
Partnerbijdrage Bart Asberg treedt toe tot het management van RetailMedia.One Met deze benoeming wordt een volgende stap gezet in het opzetten van waardevolle samenwerkingen.
Partnerbijdrage Maiko Valentijn, CEO GroupM: “In ons vak zijn er meer prijzen, maar bij de AMMA’s draait het echt om hoe media het verschil maken” AMMA-commissievoorzitter en Managing Partner OMD Nederland, Angelique Schreuders gaat in gesprek met VIA vice-voorzitter Maiko Valentijn
Bureaus Allianz Direct kiest EssenceMediacom als strategische mediapartner De samenwerking gaat per direct in.
Media Minister wil publieke omroepen onderbrengen in omroephuizen In vier of vijf huizen moeten verschillende omroepen gaan samenwerken om programma's te maken, is het plan van minister Bruins.
Campagnes Dit zijn de tien finalisten van de Ster Gouden Loeki 2024 Er zijn maar liefst vijf kerstcommercials genomineerd. TBWA\Neboko leidt het bureauklassement met drie nominaties.
Media Theater of strategie? Mediabedrijven vechten tegen Big Tech Veel mediabedrijven opereren vaak vanuit een inside-out-benadering. Dat kan anders, betoogt Peter Van Wijnaerde. Een Belgisch perspectief.
Partnerbijdrage Megawatt ontwikkelt De Staatsloterij Gelukskraam Het overkoepelende concept ‘geef elkaar een beetje geluk’ van de Staatsloterij krijgt verdieping en verbreding door volledige…
Partnerbijdrage Creatieve sprints bij Megawatt Creatieve sprints zijn hét antwoord voor de dynamische bureauwereld. Ze helpen merken impact te maken zonder langdurige trajecten.
Bureaus Communicatiebureaus Baas en Oona samen verder Zowel Baas als Oona hebben de aandelen verkocht aan de nieuwe bv 'Oona/Baas Group'.
Media Minister wil publieke omroepen onderbrengen in omroephuizen In vier of vijf huizen moeten verschillende omroepen gaan samenwerken om programma's te maken, is het plan van minister Bruins.
Campagnes Dit zijn de tien finalisten van de Ster Gouden Loeki 2024 Er zijn maar liefst vijf kerstcommercials genomineerd. TBWA\Neboko leidt het bureauklassement met drie nominaties.
Media Theater of strategie? Mediabedrijven vechten tegen Big Tech Veel mediabedrijven opereren vaak vanuit een inside-out-benadering. Dat kan anders, betoogt Peter Van Wijnaerde. Een Belgisch perspectief.
Partnerbijdrage Megawatt ontwikkelt De Staatsloterij Gelukskraam Het overkoepelende concept ‘geef elkaar een beetje geluk’ van de Staatsloterij krijgt verdieping en verbreding door volledige…
Partnerbijdrage Creatieve sprints bij Megawatt Creatieve sprints zijn hét antwoord voor de dynamische bureauwereld. Ze helpen merken impact te maken zonder langdurige trajecten.
Bureaus Communicatiebureaus Baas en Oona samen verder Zowel Baas als Oona hebben de aandelen verkocht aan de nieuwe bv 'Oona/Baas Group'.
Premium Merkstrategie Arjan van der Meer (KwikFit): ‘We willen hét adres voor álles rondom het voertuig zijn’ CMO Studio | Mooi dat het publiek ‘banden’, ‘APK’ en ‘onderhoud’ terugspeelt, maar het vertrouwde garagemerk heeft allang meer…
Merkstrategie Janneke van Wanrooy (Cloetta): ‘Wij geloven in de kracht van goed genieten’ CMO Studio | Snoepgigant Cloetta maakt reuzemijlspassen op duurzaamheid. Maar de rode draad blijft het creëren van geluksmomenten.
Merkstrategie Nederlandse CMO wordt steeds empathischer CMO Report | Met een wereld die in brand staat is het ook voor merken belangrijk verbinding te zoeken met de klant.
Digital transformation Bredere toepassing AI in marketing is vooral een kwestie van mensenwerk CMO Report 2024 | Job Deibel van Dept ziet bottom-up en top-down proces ontstaan dat nodig is voor AI-transformatie.
Premium Merkstrategie Arjan van der Meer (KwikFit): ‘We willen hét adres voor álles rondom het voertuig zijn’
Gedragsverandering Valentijn van Santvoort (Holie): ‘Het aanbrengen van focus heeft ons álles gebracht’
Premium Carriere Een Mooij gesprek met... Charles Huijskens Rocco Mooij praat met bijzondere mensen uit de wereld van communicatie, marketing en reclame. Ditmaal met oud-journalist Charles Huijskens.
Premium PR Charles is vrij Wie ben je als je niet meer in de eredivisie werkt? Rocco Mooij interviewde Charles Huijskens en zag een vrij man.
Media Viaplay TV wordt zelfstandige lineaire zender, SBS9 keert terug 'Er bleek een grote behoefte in de markt voor een dedicated lineaire Viaplay-zender'
Partnerbijdrage Intratuin & Somention lanceren kerstfilm ‘Verwonderlove’ Ontdek het romantische avontuur van kerstornamenten Ruby & Finn.
Partnerbijdrage Met deze drie whitepapers ga je goed voorbereid het nieuwe jaar in Hoe zorg je ervoor dat je campagnes in het nieuwe mediajaar het beste effect behalen?
Carriere Sita Bakker directeur OOH-brancheorganisatie Outreach 'Logische stap in de verdere professionalisering van zowel de organisatie als het medium.'
Media Paginagrote advertentie Joop van den Ende: 'Bescherm onze media tegen manipulatie techgiganten' De geplande overname van RTL door DPG Media is 'juist een unieke kans'.
Media Podcast voor de Week: The Good Whale Marvin Jacobs van Airborne tipt elke maandagochtend een nieuwe podcast waarmee je de week vooruit kunt.
Contentmarketing Trending deze week: van 'keiharde bars' naar polonaise op de bar De nieuwste trend? Nederlandse rapnummers die worden omgetoverd tot échte meezingers. Door contrast en nostalgie is deze trend een succes.
Bureaus Crocodile Agency aan de slag voor Verkade en Sultana Het gaat om 'below the line'-activiteiten. De samenwerking met TBWA blijft bestaan.
Media Audiorapport GroupM: 'Audio is de groeimarkt waar je nu bij moet zijn' 'Noodzaak voor adverteerders om zich aan te passen aan de evoluerende audiomarkt om hun bereik en impact te maximaliseren.'
Media 3MO breidt adviestak uit door samenwerking met Martijn Oenema en Joris Stam Er wordt 'een onafhankelijke en volledige T-shaped mediaconsultancy oplossing' geboden.
Premium Carriere Een Mooij gesprek met... Charles Huijskens Rocco Mooij praat met bijzondere mensen uit de wereld van communicatie, marketing en reclame. Ditmaal met oud-journalist Charles Huijskens.
Premium PR Charles is vrij Wie ben je als je niet meer in de eredivisie werkt? Rocco Mooij interviewde Charles Huijskens en zag een vrij man.
Media Viaplay TV wordt zelfstandige lineaire zender, SBS9 keert terug 'Er bleek een grote behoefte in de markt voor een dedicated lineaire Viaplay-zender'
Partnerbijdrage Intratuin & Somention lanceren kerstfilm ‘Verwonderlove’ Ontdek het romantische avontuur van kerstornamenten Ruby & Finn.
Partnerbijdrage Met deze drie whitepapers ga je goed voorbereid het nieuwe jaar in Hoe zorg je ervoor dat je campagnes in het nieuwe mediajaar het beste effect behalen?
Carriere Sita Bakker directeur OOH-brancheorganisatie Outreach 'Logische stap in de verdere professionalisering van zowel de organisatie als het medium.'
Media Paginagrote advertentie Joop van den Ende: 'Bescherm onze media tegen manipulatie techgiganten' De geplande overname van RTL door DPG Media is 'juist een unieke kans'.
Media Podcast voor de Week: The Good Whale Marvin Jacobs van Airborne tipt elke maandagochtend een nieuwe podcast waarmee je de week vooruit kunt.
Contentmarketing Trending deze week: van 'keiharde bars' naar polonaise op de bar De nieuwste trend? Nederlandse rapnummers die worden omgetoverd tot échte meezingers. Door contrast en nostalgie is deze trend een succes.
Bureaus Crocodile Agency aan de slag voor Verkade en Sultana Het gaat om 'below the line'-activiteiten. De samenwerking met TBWA blijft bestaan.
Media Audiorapport GroupM: 'Audio is de groeimarkt waar je nu bij moet zijn' 'Noodzaak voor adverteerders om zich aan te passen aan de evoluerende audiomarkt om hun bereik en impact te maximaliseren.'
Media 3MO breidt adviestak uit door samenwerking met Martijn Oenema en Joris Stam Er wordt 'een onafhankelijke en volledige T-shaped mediaconsultancy oplossing' geboden.