Media Tim van der Bilt en Ramona Ramdaras starten Revolution Ad: 'Einde aan bannerblindheid' Revolution Ad moet performance versterken met intuïtieve en interactieve advertenties.
Premium Media Koffiedik Kijken 2025: de AI-roes is voorbij en merken moeten stoppen met pitchen Tristan Albers, Rafne ten Oever, Edgar Molenaars en Peter van der Vorst namen een kijkje in de glazen bol.
Advertorial Frank de Wit: Jouw marketing reality check voor 2025 — geen standaard lijstje met 5 trends Van oprechte vernieuwingen tot overdreven claims.
Partnerbijdrage Megawatt: Supercharging brands met miljoen watt energie Dat ‘alles wat je aandacht geeft groeit’ bewijst Megawatt met het scherp neerzetten van vernieuwde propositie.
Premium Carriere Jasper van Lingen (StudioM): ‘Ik ben niet bang aangelegd’ TALENT SPOTTING | Young in Media Talent van 2024 Van Lingen focust op 'echte herkenning'.
Media Tim van der Bilt en Ramona Ramdaras starten Revolution Ad: 'Einde aan bannerblindheid' Revolution Ad moet performance versterken met intuïtieve en interactieve advertenties.
Premium Media Koffiedik Kijken 2025: de AI-roes is voorbij en merken moeten stoppen met pitchen Tristan Albers, Rafne ten Oever, Edgar Molenaars en Peter van der Vorst namen een kijkje in de glazen bol.
Advertorial Frank de Wit: Jouw marketing reality check voor 2025 — geen standaard lijstje met 5 trends Van oprechte vernieuwingen tot overdreven claims.
Partnerbijdrage Megawatt: Supercharging brands met miljoen watt energie Dat ‘alles wat je aandacht geeft groeit’ bewijst Megawatt met het scherp neerzetten van vernieuwde propositie.
Premium Carriere Jasper van Lingen (StudioM): ‘Ik ben niet bang aangelegd’ TALENT SPOTTING | Young in Media Talent van 2024 Van Lingen focust op 'echte herkenning'.
Bureaus Schuttelaar & Partners neemt Green Food Lab over Isabel Boerdam, oprichter van Green Food Lab, treedt toe als partner van Schuttelaar & Partners.
Premium Media DPG Media verenigt mediamerken in nieuw iconisch pand In het najaar van 2024 verhuisde de Nederlandse tak van het Belgische mediabedrijf DPG Media naar een gloednieuw pand. Hoe werkt dat?
Data & Insights Minder overstappers naar andere zorgverzekering dan vorig jaar Toch kent 2024/2025 het op een na hoogste overstappercentage sinds 2006.
Partnerbijdrage AI-geletterdheid: nieuw fenomeen voor de moderne marketeer Hoewel veel marketeers AI-tools inzetten, ontbreekt het vaak aan een diepgaand begrip van hoe deze technologieën werken.
Partnerbijdrage Met deze drie whitepapers ga je goed voorbereid het nieuwe jaar in Hoe zorg je ervoor dat je campagnes in het nieuwe mediajaar het beste effect behalen?
Premium Media NPO Radio 2 domineert in december met de Top 2000, Qmusic nummer 1 in heel 2024 De traditie wordt in december voortgezet.
Bureaus Schuttelaar & Partners neemt Green Food Lab over Isabel Boerdam, oprichter van Green Food Lab, treedt toe als partner van Schuttelaar & Partners.
Premium Media DPG Media verenigt mediamerken in nieuw iconisch pand In het najaar van 2024 verhuisde de Nederlandse tak van het Belgische mediabedrijf DPG Media naar een gloednieuw pand. Hoe werkt dat?
Data & Insights Minder overstappers naar andere zorgverzekering dan vorig jaar Toch kent 2024/2025 het op een na hoogste overstappercentage sinds 2006.
Partnerbijdrage AI-geletterdheid: nieuw fenomeen voor de moderne marketeer Hoewel veel marketeers AI-tools inzetten, ontbreekt het vaak aan een diepgaand begrip van hoe deze technologieën werken.
Partnerbijdrage Met deze drie whitepapers ga je goed voorbereid het nieuwe jaar in Hoe zorg je ervoor dat je campagnes in het nieuwe mediajaar het beste effect behalen?
Premium Media NPO Radio 2 domineert in december met de Top 2000, Qmusic nummer 1 in heel 2024 De traditie wordt in december voortgezet.
Premium Gedragsverandering Valentijn van Santvoort (Holie): ‘Het aanbrengen van focus heeft ons álles gebracht’ CMO Studio | ‘We vertrokken zwaar op planeet, maar mensen kijken bij de aankoop van een product vooral naar; wat doet het voor míj?’
Advertorial ESG: CMO’s ticket to the boardroom ESG-doelen zijn onderdeel van de waardepropositie van merken.
Merkstrategie Cees Hannema (Omoda): ‘Snelle levering is een hygiënefactor’ CMO Studio | Inspiratie en advies zijn de pijlers van de marketingstrategie van de Zeeuwse schoenen – en fashion retailer. ‘Dat…
Merkstrategie Judith Franssen (Randstad): ‘Jongere doelgroepen willen vaak alleen projecten doen’ CMO Studio | Focuste Randstad vroeger veel meer op de werkgevers, nu ligt de nadruk veel meer op b-to-c.
Premium Gedragsverandering Valentijn van Santvoort (Holie): ‘Het aanbrengen van focus heeft ons álles gebracht’
Media Linda Franse en Michan Tolman presenteren podcast Just Getting Started Ze nemen het stokje over van Danijel Dercksen en Lars Reimink. Adformatie-redacteur Lucas Boon blijft co-host van de podcast.
Bureaus Getty Images neemt concurrent Shutterstock over Met de overname willen de bedrijven kosten besparen en de winstgevendheid vergroten
Premium Carriere Brian en Claire Hirman: 'Wij gaan altijd voluit' FAMILIEZAKEN | Vader en dochter Hirman zijn beiden behept met een topsportmentaliteit.
Partnerbijdrage Pak je kans in 2025: een vooruitblik naar het nieuwe mediajaar bij Ster 2025 biedt een breed scala aan kansen voor merken.
Partnerbijdrage Jij denkt je doelgroep te kennen Als adverteerder wil je het maximale uit je campagne halen en je budget zo goed mogelijk besteden.
Carriere Platform Innovatie in Marketing (Pim) zoekt twee nieuwe bestuursleden De organisatie zoekt een penningmeester met een marketingachtergrond én een jong bestuurslid.
Carriere Frank Houben (KLM) nieuwe commissaris bij Pathé Met de komst van marketingkopstuk Houben in de RvC wil Pathé verder bouwen aan zijn positie als markteider.
Premium Carriere Renée van den Oetelaar verruilt Boomerang voor TBWA Ze krijgt de leiding over het nieuwe social media-label Feed. 'Het is niet zo dat TBWA 'nu ook een beetje social' doet.'
Bureaus Het oneerlijke speelveld van conflicting accounts Rik Ledder, voorzitter van VIA en ceo van TBWA\Neboko, deelt maandelijks op Adformatie.nl wat hem opvalt in de reclame-industrie.
Media Voorspellingen 2025: de LinkedIn-'lijstjes-post'-blocker en Google-kerncentrales Ruud de Langen heeft zijn zesde zintuig aangezet en ziet dít gebeuren in 2025.
Bureaus Save the Children kiest Somention Gezien de gevoeligheid van het onderwerp is zorgvuldigheid geboden, aldus beide partijen.
Bureaus Het bureau van de toekomst? Dat zijn er een heleboel Waarom doen bureaus wat ze doen? En zit de markt daar nog wel op te wachten? Maaike Schutten maakt de balans op.
Media Linda Franse en Michan Tolman presenteren podcast Just Getting Started Ze nemen het stokje over van Danijel Dercksen en Lars Reimink. Adformatie-redacteur Lucas Boon blijft co-host van de podcast.
Bureaus Getty Images neemt concurrent Shutterstock over Met de overname willen de bedrijven kosten besparen en de winstgevendheid vergroten
Premium Carriere Brian en Claire Hirman: 'Wij gaan altijd voluit' FAMILIEZAKEN | Vader en dochter Hirman zijn beiden behept met een topsportmentaliteit.
Partnerbijdrage Pak je kans in 2025: een vooruitblik naar het nieuwe mediajaar bij Ster 2025 biedt een breed scala aan kansen voor merken.
Partnerbijdrage Jij denkt je doelgroep te kennen Als adverteerder wil je het maximale uit je campagne halen en je budget zo goed mogelijk besteden.
Carriere Platform Innovatie in Marketing (Pim) zoekt twee nieuwe bestuursleden De organisatie zoekt een penningmeester met een marketingachtergrond én een jong bestuurslid.
Carriere Frank Houben (KLM) nieuwe commissaris bij Pathé Met de komst van marketingkopstuk Houben in de RvC wil Pathé verder bouwen aan zijn positie als markteider.
Premium Carriere Renée van den Oetelaar verruilt Boomerang voor TBWA Ze krijgt de leiding over het nieuwe social media-label Feed. 'Het is niet zo dat TBWA 'nu ook een beetje social' doet.'
Bureaus Het oneerlijke speelveld van conflicting accounts Rik Ledder, voorzitter van VIA en ceo van TBWA\Neboko, deelt maandelijks op Adformatie.nl wat hem opvalt in de reclame-industrie.
Media Voorspellingen 2025: de LinkedIn-'lijstjes-post'-blocker en Google-kerncentrales Ruud de Langen heeft zijn zesde zintuig aangezet en ziet dít gebeuren in 2025.
Bureaus Save the Children kiest Somention Gezien de gevoeligheid van het onderwerp is zorgvuldigheid geboden, aldus beide partijen.
Bureaus Het bureau van de toekomst? Dat zijn er een heleboel Waarom doen bureaus wat ze doen? En zit de markt daar nog wel op te wachten? Maaike Schutten maakt de balans op.