Overslaan en naar de inhoud gaan

De beste branded content artikelen uit 2024 voor vrouwen

Dít zijn de vijf beste branded content uitingen van 2024 van Libelle, Flair en Margriet.
Partner
DPG Media

Met 1200 journalisten die dagelijks werken aan kwaliteitsnieuws. Op papier in krant en magazine, via web en app via tablet en smartphone. In tekst, beeld, geluid en video.

Lees meer

Wij zijn een toonaangevende uitgever van nationale, regionale en lokale nieuwsmerken, radio en websites; AD, de Volkskrant, Trouw, Het Parool, Tubantia, De Gelderlander, BN DeStem, de Stentor, Brabants Dagblad, Eindhovens Dagblad, PZC, vele huis-aan-huiskranten, ADR Nieuwsmedia, de Ondernemer, NationaleVacaturebank.nl, Intermediair.nl, Tweakers.nl, Hardware.info, Reclamefolder.nl, Independer, Autotrack.nl, Sportnieuws.nl, MyChannels, indebuurt.nl en Qmusic. Gevestigde merken met zorg en aandacht gemaakt. Merken die je kunt vertrouwen. Ook als het gaat om bereikcijfers en views. Inzichtelijk en transparant.

Echte mensen. Echte media. Echte resultaten.

Lees minder
Branded content
Branded content

In 2024 ging er weer veel mooie branded content live op de vrouwentitels van DPG Media: Libelle, Flair en Margriet. Hieronder delen we de meest effectieve artikelen en video’s die afgelopen jaar ruim boven benchmark scoorden.  Doordat het onderwerp perfect bij de doelgroep past, de timing perfect was of de insteek weer nét even anders dan anders. Klaar om geïnspireerd te worden? Britte Kastelein, Titelspecialist Libelle en Ariadne at Home bij DPG Media, licht in dit artikel van Grow de vijf best scorende artikelen en video’s voor je uit.

Een branded vlog voor schoenenmerk Rieker op Libelle TV

De vlogs met modetips van styliste Liselotte zijn al jaren populair op Libelle TV. Voor schoenenmerk Rieker maakten we een branded vlog om items uit de najaarscollectie te laten zien. Liselotte laat zien hoe je het bruine laarsje, met dat leuke gespje, steeds anders kunt stylen. De video werd heel goed bekeken en realiseerde maar liefst 23.832 videostarts (benchmark 10.000), de video had een uitkijkratio van 16% en een CTR van 9,2% vanuit het artikel.

Weleda met Libelle: gezichtsserum voor een effectieve boost van je huid

Tips voor een zachte, gladde huid blijven onverminderd populair onder de lezeressen van Libelle.nl. Voor Weleda Benelux schreven we een artikel over gezichtsserum en waarom dit een must-have is om je huid een boost te geven. In het artikel werden de drie grootste voordelen toegelicht, gevolgd door een overzicht van welk serum van Weleda het beste past bij verschillende huidtypes. Het resultaat? Het artikel leverde bijna 16.500 views op, bij een benchmark van 6.000. Daarnaast was de gemiddelde leestijd van het artikel bijna 2,5 minuut.

Branded content

ICI PARIS XL samen met Flair: de ‘No make-up trend’ die je niet wil missen

Anti-aging skincare, dat tegelijkertijd als make-up gedragen kan worden? Ja, graag! In een branded content artikel op Flair vertelde ICI PARIS XL over haar nieuwe anti-aging skincare-lijn, die inspeelt op de nieuwe beautytrend waarin een egale, goedverzorgde en gehydrateerde huid centraal staat. De keuze voor Flair bleek een perfecte match, gezien deze doelgroep altijd op de hoogte wil blijven van de laatste beautytrends. Het artikel scoorde ruim 3 keer de benchmark, had een CTR van meer dan 8% en een lange leestijd van meer dan anderhalve minuut.

Branded content

Albert Heijn en Margriet over fit zijn en in balans blijven na de overgang

Om lekker fit en energiek te genieten van de fase in je leven na de overgang, is een gezonde leefstijl nog belangrijker. In dit branded content artikel vertelt gynaecoloog Ginny Chamorro (expert bij AH Leefstijl) daar meer over. Het artikel had als doel mensen in te laten zien hoe gezond zij leven, door het invullen van de gratis Leefstijlcheck in de AH app. En over hoe je ná de overgang fit en gezond blijft, wat je daar zelf aan kunt doen en wat die nieuwe fase in het leven voor positieve dingen kan brengen. De benchmark voor qualityviews werd ruim 3 keer behaald.

Branded content

Lekker slapen doe je zo: tips voor een goede nachtrust door Kruidvat en Margriet

Gemiddeld slaap je een derde van je leven, dan is het wel prettig dat je lekker slaapt. Zo denken de lezeressen van Margriet er ook over, blijkt uit de resultaten van het branded content artikel van Kruidvat. Het artikel geeft tips om ‘s ochtends fris en fruitig op te staan. Denk hierbij aan voldoende beweging overdag, geen sterke koffie of thee ‘s avonds en het vermijden van schermtijd voor het slapen. Maar heb je dan toch wat extra ondersteuning nodig voor die goede nachtrust? Dan staat Kruidvat voor je klaar met haar supplementen. Het artikel scoorde ver boven de benchmark en behaalde maar liefst 3 keer de gestelde qualityviews.

Branded content

Wist je dat DPG Media recent een nieuw onderzoeksrapport over mode, lifestyle en beauty heeft gepubliceerd? In de whitepaper vind je haar visie op trends in de retailbranche voor 2025. Daarnaast deelt DPG Media nuttige consumenten inzichten uit haar grootschalige doelgroeponderzoek ‘Hartslag van Nederland’, die je kunt gebruiken om jouw marketingstrategie te optimaliseren. Vul het contactformulier in op deze pagina en ontvang de whitepaper direct in je inbox.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
DPG Media

Met 1200 journalisten die dagelijks werken aan kwaliteitsnieuws. Op papier in krant en magazine, via web en app via tablet en smartphone. In tekst, beeld, geluid en video.

Lees meer

Wij zijn een toonaangevende uitgever van nationale, regionale en lokale nieuwsmerken, radio en websites; AD, de Volkskrant, Trouw, Het Parool, Tubantia, De Gelderlander, BN DeStem, de Stentor, Brabants Dagblad, Eindhovens Dagblad, PZC, vele huis-aan-huiskranten, ADR Nieuwsmedia, de Ondernemer, NationaleVacaturebank.nl, Intermediair.nl, Tweakers.nl, Hardware.info, Reclamefolder.nl, Independer, Autotrack.nl, Sportnieuws.nl, MyChannels, indebuurt.nl en Qmusic. Gevestigde merken met zorg en aandacht gemaakt. Merken die je kunt vertrouwen. Ook als het gaat om bereikcijfers en views. Inzichtelijk en transparant.

Echte mensen. Echte media. Echte resultaten.

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in