Overslaan en naar de inhoud gaan

Britt Messing en Tess Scholten (For You Agency): 'In time content heeft de toekomst op TikTok'

Tijdens ons jubileumevenement, Adformatie Connects 50, delen Messing en Scholten inzichten over een succesvolle TikTok-strategie.
Britt Messing en Tess Scholten
Britt Messing en Tess Scholten

De jonge ondernemers Britt Messing en Tess Scholten richten zich met hun in 2020 opgerichte bureau For You Agency op het ontwikkelen en beheren van TikTok-strategieën voor bekende merken. Ze blikken vooruit op hun masterclass over TikTok op Adformatie Connects 50.

related partner content for mobile comes here

Scholten: 'Sinds de start van het bureau hebben social platform TikTok én het gedrag van de gebruikersgroep flink wat veranderingen doorstaan. Er is een enorme verandering gekomen in de type content dat aanslaat bij de doelgroep; we zijn van het perfecte plaatje wat we kennen van Instagram naar rauwe authentieke content gegaan.'

Messing: 'En waar je op Instagram vaak alleen je vrienden en familie volgt, leer je op TikTok door het algoritme op de For You Page creators over de hele wereld kennen. En wat maakt deze creators in mum van tijd zo razend populair? Eén van de antwoorden van For You Agency op die vraag is de opkomst van in time content.'

Messing en Scholten vertellen tijdens de masterclass meer over de ontwikkelingen van TikTok, de (soms onbegrijpelijke) community en hun gedrag en hoe in time content de toekomst gaat zijn van populaire content op het platform. Ze halen hier verschillende cases voor aan. 

Bekijk hier het volledige programma en meld je aan voor Adformatie Connects 50 

Adformatie Connects50

Lees ook

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in