De jonge ondernemers Britt Messing en Tess Scholten richten zich met hun in 2020 opgerichte bureau For You Agency op het ontwikkelen en beheren van TikTok-strategieën voor bekende merken. Ze blikken vooruit op hun masterclass over TikTok op Adformatie Connects 50.
Scholten: 'Sinds de start van het bureau hebben social platform TikTok én het gedrag van de gebruikersgroep flink wat veranderingen doorstaan. Er is een enorme verandering gekomen in de type content dat aanslaat bij de doelgroep; we zijn van het perfecte plaatje wat we kennen van Instagram naar rauwe authentieke content gegaan.'
Messing: 'En waar je op Instagram vaak alleen je vrienden en familie volgt, leer je op TikTok door het algoritme op de For You Page creators over de hele wereld kennen. En wat maakt deze creators in mum van tijd zo razend populair? Eén van de antwoorden van For You Agency op die vraag is de opkomst van in time content.'
Messing en Scholten vertellen tijdens de masterclass meer over de ontwikkelingen van TikTok, de (soms onbegrijpelijke) community en hun gedrag en hoe in time content de toekomst gaat zijn van populaire content op het platform. Ze halen hier verschillende cases voor aan.
Bekijk hier het volledige programma en meld je aan voor Adformatie Connects 50
Lees ook
- Digital transformation & tech Cees Dingler (Capitola): ‘Het is tijd om concreet te worden met augmented reality’
- Media Marvin Jacobs: 'Podcasts worden te vaak als 'nice to have' gezien'
- Merkstrategie Julian Stevense: ‘Marketeers laten zich te veel leiden door de waan van de dag’
- Merkstrategie Marc Oosterhout: ‘Bijbelse verhalen kunnen merken inspireren duurzamer, rechtvaardiger en inclusiever te worden’
- Media Bert Hagendoorn: 'Het specialistische bureau wordt weer belangrijk'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!