Overslaan en naar de inhoud gaan

De impact van pricing

Ontdek hoe je pricing op de meest effectieve manier inzet voor jouw strategie! Meld je gratis aan voor de clinic op 29 september.
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

pricing-beeckestijn
pricing-beeckestijn

Veel marketeers denken niet veel na over de prijzen in marketing. Echter, kan de prijs veel invloed hebben op de winstgevendheid van een bedrijf. Het is jammer dat pricing nog niet hoog op de prioriteitenlijst staat bij meerdere bedrijven. Wil je weten hoe je pricing slim kunt aanpakken en wat het oplevert? Tijdens deze clinic van Beeckestijn Business School laten we je zien hoe je een effectieve prijsstrategie opzet en welke voordelen daarbij horen.

Dit kun je verwachten

Tijdens de clinic leer je:

  • Wat het effect is van pricing op winstgevendheid
  • Wat value-based pricing is: betalingsbereidheid is dé meter voor waarde
  • Hoe je betalingsbereidheid kan onderzoeken
  • Over jouw propositie als een ‘bundle of benefits’
  • Wat prijsdifferentiatie is: de voordelen van een good-better-best assortiment
  • Psychologische tips en trucs

Over de spreker

Sebastian Glosemeyer is adviseur bij Flowresulting en adviseert klanten op het gebied van pricing. Hij krijgt energie door organisaties te inspireren en een klare kijk te krijgen op hun prijsstrategie.

Gratis aanmelden

  • Je kunt je gratis aanmelden voor deze clinic van Beeckestijn Business School
  • De clinic wordt gehouden van 09:30 tot 11:00 uur op 29 september
  • De clinic zal online te volgen zijn via een live-stream
  • Voorafgaand aan de clinic ontvang je een mail met meer informatie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in