Tijdens ons jubileumevent, Adformatie Connects 50, zal Dingler de commerciële kansen van AR en MR delen.
‘Soul Branding.’ Onder die vlag onderzoekt merkstrateeg Marc Oosterhout hoe religie merken kan inspireren en richting kan geven.
Je lekker verliezen in de nieuwste marketing-dingetjes en dangetjes? ‘Denk vooral goed na over de langetermijnkoers van je merk!’
Tijdens ons jubileumevenement, Adformatie Connects 50, deelt emiritus-hoogleraar Betteke van Ruler inzichten over de toekomst.
Tijdens ons jubileumevenement, Adformatie Connects 50, deelt Marvin Jacobs van Airborne inzichten over de toekomst van audio en podcasts.
Tijdens ons jubileumevenement, Adformatie Connects 50, delen Messing en Scholten inzichten over een succesvolle TikTok-strategie.
Tijdens ons jubileumevenement, Adformatie Connects 50, deelt Bert Hagendoorn van Agency Engines inzichten over de veranderende bureauwereld.
Tijdens ons jubileumevenement Adformatie Connects 50 deelt Rocco Mooij inzichten in content waarmee je connectie legt met de buitenwereld