Digital transformation Cees Dingler (Capitola): ‘Het is tijd om concreet te worden met augmented reality’ Tijdens ons jubileumevent, Adformatie Connects 50, zal Dingler de commerciële kansen van AR en MR delen.
Merkstrategie Marc Oosterhout: ‘Bijbelse verhalen kunnen merken inspireren duurzamer, rechtvaardiger en inclusiever te worden’ ‘Soul Branding.’ Onder die vlag onderzoekt merkstrateeg Marc Oosterhout hoe religie merken kan inspireren en richting kan geven.
Merkstrategie Julian Stevense: ‘Marketeers laten zich te veel leiden door de waan van de dag’ Je lekker verliezen in de nieuwste marketing-dingetjes en dangetjes? ‘Denk vooral goed na over de langetermijnkoers van je merk!’
Gedragsverandering Betteke van Ruler: ‘Het management denkt vaak erg primitief over communicatie' Tijdens ons jubileumevenement, Adformatie Connects 50, deelt emiritus-hoogleraar Betteke van Ruler inzichten over de toekomst.
Media Marvin Jacobs: 'Podcasts worden te vaak als 'nice to have' gezien' Tijdens ons jubileumevenement, Adformatie Connects 50, deelt Marvin Jacobs van Airborne inzichten over de toekomst van audio en podcasts.
Digital transformation / 16 AUGUSTUS 2023, 15:30:00 Britt Messing en Tess Scholten (For You Agency): 'In time content heeft de toekomst op TikTok' Tijdens ons jubileumevenement, Adformatie Connects 50, delen Messing en Scholten inzichten over een succesvolle TikTok-strategie.
Media / 22 AUGUSTUS 2023, 11:00:00 Bert Hagendoorn: 'Het specialistische bureau wordt weer belangrijk' Tijdens ons jubileumevenement, Adformatie Connects 50, deelt Bert Hagendoorn van Agency Engines inzichten over de veranderende bureauwereld.
PR / 31 AUGUSTUS 2023, 11:35:00 Rocco Mooij: 'Goede content begint bij de ontvanger' Tijdens ons jubileumevenement Adformatie Connects 50 deelt Rocco Mooij inzichten in content waarmee je connectie legt met de buitenwereld