Overslaan en naar de inhoud gaan

Bert Hagendoorn: 'Het specialistische bureau wordt weer belangrijk'

Tijdens ons jubileumevenement, Adformatie Connects 50, deelt Bert Hagendoorn van Agency Engines inzichten over de veranderende bureauwereld.
Bert Hagendoorn
Bert Hagendoorn

Bert Hagendoorn, positionering-strateeg bij het nieuwe adviesbureau Agency Engines, ziet de wereld en technologie in rap tempo veranderen. En dat heeft z'n weerslag op de uitdagingen van de klanten van bureaus. 'Tegelijkertijd vragen hún klanten om duurzame en maatschappelijke verantwoordelijkheid. Voor bureaus wordt het belangrijker dat zij in hun diensten meer de nadruk leggen op concept, strategie en creatie, liefst in samenhang met kunstmatige intelligentie.' 

Hagendoorn verwacht dat er 'na de golf van fusies en overnames' een 'tegenbeweging' komt waarbij het specialistische bureau weer belangrijk wordt. 'En dat voor opdrachtgevers naast al het digitale geweld interactieve ervaringen en menselijk contact essentieel wordt. Die ontwikkelingen vragen om een flexibele organisatie, slimme samenwerkingsverbanden en bureaus die zich snel kunnen aanpassen.'

Masterclass

De masterclass van Hagendoorn (14 september in Capital C) geeft hij samen met zijn 'mede-engines', te weten Melanie Butter, Fred Moolhuijsen en Sander Verhof. Centraal staat 'de veranderende bureauwereld' en de antwoorden op de vele vragen die dat met zich meebrengt, aldus Hagendoorn. 'Hoe moet ik mijn bureau in die wereld positioneren? Hoe kom ik aan nieuwe klanten? En hoe wordt ons bureau meer zichtbaar? Deze tijd vraagt om een nieuwe generatie leiders die bereid is om te blijven leren en hun vaardigheden en strategieën continu te verrijken. Het wordt een uur vol kennisdeling en inspiratie!'

Bekijk hier het volledige programma en meld je aan! 

 

Tabel Adformatie Connects 50

Lees ook

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in