Overslaan en naar de inhoud gaan

7 inhakers op B&B Vol Liefde waar helemaal niks mis mee is

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
TBS openingsbeeld Aldi-inhaker
TBS openingsbeeld Aldi-inhaker

Je kan de televisie niet aanzetten, social media niet checken en zelfs niet naar de koffieautomaat lopen op kantoor zonder geconfronteerd te worden met Walters dansjes of het Engelse taalgebruik van Suus. B&B Vol Liefde is overal.

Dat hebben verschillende bedrijven ook opgemerkt, dus komen ze met inhakers op het tv-programma. Met hun zonnevlecht is duidelijk niets mis, want de inhakers zijn, zoals Olof zou zeggen, helemaal prima.


Alle volgers van Bol.com voelen slechts drie dingen op dit moment: boosheid, pissig en...


Voor het Wereld Natuur Fonds was deze inhaker een eitje.

 

 

Ondanks dat dit zíj́n veren zijn, mag logee Claudia ze ook gebruiken.

 

TBS veer

 

Gedurende dit seizoen van B&B Vol Liefde zijn al aardig wat deelnemers regelrecht naar huis gestuurd. Maar hoe zij precies in Nederland terecht zijn gekomen.

 

Je moet ervan houten.


Eén B&B Vol Liefde-deelnemer wilde onlangs een dansje wagen op Schiphol. En die kans liet de luchthaven niet zomaar voorbijgaan.


Hoewel Bram in Zweden helemaal zelfvoorzienend is, heeft zijn logee Suus nog wel wat belangrijke boodschappen nodig.


B&B-eigenaar Walter komt morgen op deze inhaker terug.

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in