Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketingprofessor Stefano Puntoni: ‘Wie het algoritme van Amazon kraakt, heeft de kassa’

Professor of Marketing aan The Wharton School (Philadelphia): ‘AI zal hoe dan ook een aanzienlijke impact op je leven en je werk…
Stefano Puntoni
Stefano Puntoni
© ebastian S. Kresge Professor of Marketing at The Wharton School
Stefano Puntoni
Stefano Puntoni
© ebastian S. Kresge Professor of Marketing at The Wharton School

Vraag tien CMO’s naar de top drie hot topics in marketing en ze zullen alle tien (in ieder geval) artificial intelligence zeggen. Het is dan ook niet meer dan logisch dat de marketingwetenschap zich druk bezig houdt met het onderwerp. Eén van de professoren die zich in het onderwerp heeft gespecialiseerd, is Stefano Puntoni.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in