Overslaan en naar de inhoud gaan

Eurojackpot kiest nieuw bureau én nieuwe Zoveelmoneyman

De campagnes waren qua invulling te materialistisch, vindt Eurojackpot. Dept maakt daarom plaats voor TBWA\Neboko.
eurojackpot
Maak kennis met de nieuwe Zoveelmoneyman
eurojackpot
Maak kennis met de nieuwe Zoveelmoneyman

Eurojackpot, een kansspel van de Nederlandse Loterij, stapt na ruim drie jaar over van Dept naar TBWA\Neboko. Daarmee is het bureau het nieuwe lead agency van het kansspelmerk. Een pitch ging aan deze keuze vooraf. Het is niet bekend welke bureaus naast TBWA aan de pitch meededen.  

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in