Overslaan en naar de inhoud gaan

Waarom er minder grote merkcampagnes voor Pride Amsterdam 2023 zijn

Er worden minder massamediale campagnes gevoerd rond Pride. Hoe komt dat? Trekken merken zich terug?
ING-etalage op het Rokin. Regenboogvlag met het logo van de bank tijdens de Prideweek.
ING-etalage op het Rokin. Regenboogvlag met het logo van de bank tijdens de Prideweek.
© Foto: ANP / Hollandse Hoogte, Sabine Joosten
ING-etalage op het Rokin. Regenboogvlag met het logo van de bank tijdens de Prideweek.
ING-etalage op het Rokin. Regenboogvlag met het logo van de bank tijdens de Prideweek.
© Foto: ANP / Hollandse Hoogte, Sabine Joosten

Is het ‘stiller’ dan in eerdere jaren rond Pride? Hoewel er voldoende kleinschalige initiatieven en inhakers zijn, lijkt het dat het aantal grootse, meeslepende campagnes van grote merken en corporates achterblijft. Is die indruk terecht? En zo ja, hoe komt dat allemaal?

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in