Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketingprofessor Koen Pauwels: 'Ik geloof de cijfers van Google en Meta niet zomaar'

Distinguished Professor of Marketing aan de Northeastern University (Boston Massachusetts), Koen Pauwels: ‘Wat wéten we nou eigenlijk?’
Koen Pauwels - Distinguished Professor of Marketing, Northeastern University Boston
Koen Pauwels - Distinguished Professor of Marketing, Northeastern University Boston
Koen Pauwels - Distinguished Professor of Marketing, Northeastern University Boston
Koen Pauwels - Distinguished Professor of Marketing, Northeastern University Boston

De effectiviteit van marketing staat anno 2023 hoog op de wetenschapsagenda. U behoort misschien tot de groep die dat van harte toejuicht, of tot de groep die van mening is dat we wel wat overstijgende dingen (‘bigger fish to fry’), aan ons hoofd hebben, maar het feit is daar. En als we het over marketing effectiveness hebben, dan moeten we naar Boston, alwaar de Vlaming Koen Pauwels zo’n zes jaar geleden neerstreek aan de Northeastern University en waar hij inmiddels ‘distinguished professor of marketing’ op zijn kaartje heeft staan.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in