Fitzroy lanceert eerste ‘betrokken’ Schouten & Nelissen-campagne


Eind december maakte Fitzroy bekend aan de slag te gaan met de geïntegreerde campagne van Schouten & Nelissen.
Betrokkenheid
In de nieuwe campagne staan veranderingen in het leven van medewerkers centraal. Grote veranderingen, maar ook zogenoemde leermomentjes. Op deze manier wil Schouten & Nelissen benadrukken dat zij langer bij hun klanten stilstaan, dan hun concurrenten.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijTeamleider Online
AVROTROSCommunications Director
World Press PhotoDe geïntegreerde campagne wordt vanaf vandaag geactiveerd via pre-roll video, radio, direct mailings en social media.
Gerelateerd
Leren van elkaar:
Schouten & Nelissen - "Leren van elkaar"
Persoonlijke bagage:
Schouten & Nelissen - "Persoonlijke bagage"
Goed voor zitten:
Schouten & Nelissen - "Goed voor zitten"
Credits
Concept: Fitzroy Amsterdam
RTV Producer: Fitzroy Amsterdam
Creatie: Fitzroy Amsterdam
Productie: Hazazah Amsterdam
Regisseur: David Jan Bronsgeest
DOP: Jeroen Kiers
Producer: Judith Roosenstein
Art Director: Natalie van Veen
Editor: Emiel Nuninga
Componist: Rene Thie
Post productie: The Compound
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid