Overslaan en naar de inhoud gaan

Fitzroy lanceert eerste ‘betrokken’ Schouten & Nelissen-campagne

In de films speelt de learning & development-specialist in op 'leermomentjes in het (werk)leven'.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Eind december maakte  van Schouten & Nelissen.

related partner content for mobile comes here

Betrokkenheid
In de nieuwe campagne staan veranderingen in het leven van medewerkers centraal. Grote veranderingen, maar ook zogenoemde leermomentjes. Op deze manier wil benadrukken dat zij langer bij hun klanten stilstaan, dan hun concurrenten.

De geïntegreerde campagne wordt vanaf vandaag geactiveerd via pre-roll video, radio, direct mailings en social media.

Leren van elkaar:

 

Persoonlijke bagage:

 

Goed voor zitten:

 


Credits
Concept: Fitzroy Amsterdam
RTV Producer: Fitzroy Amsterdam
Creatie: Fitzroy Amsterdam
Productie: Hazazah Amsterdam
Regisseur: David Jan Bronsgeest
DOP: Jeroen Kiers 
Producer: Judith Roosenstein
Art Director: Natalie van Veen                    
Editor: Emiel Nuninga
Componist: Rene Thie 
Post productie: The Compound

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in