Fitzroy lanceert eerste ‘betrokken’ Schouten & Nelissen-campagne
Eind december maakte Fitzroy bekend aan de slag te gaan met de geïntegreerde campagne van Schouten & Nelissen.
Betrokkenheid
In de nieuwe campagne staan veranderingen in het leven van medewerkers centraal. Grote veranderingen, maar ook zogenoemde leermomentjes. Op deze manier wil Schouten & Nelissen benadrukken dat zij langer bij hun klanten stilstaan, dan hun concurrenten.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe geïntegreerde campagne wordt vanaf vandaag geactiveerd via pre-roll video, radio, direct mailings en social media.
Gerelateerd
Leren van elkaar:
Schouten & Nelissen - "Leren van elkaar"
Persoonlijke bagage:
Schouten & Nelissen - "Persoonlijke bagage"
Goed voor zitten:
Schouten & Nelissen - "Goed voor zitten"
Credits
Concept: Fitzroy Amsterdam
RTV Producer: Fitzroy Amsterdam
Creatie: Fitzroy Amsterdam
Productie: Hazazah Amsterdam
Regisseur: David Jan Bronsgeest
DOP: Jeroen Kiers
Producer: Judith Roosenstein
Art Director: Natalie van Veen
Editor: Emiel Nuninga
Componist: Rene Thie
Post productie: The Compound
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid