Hardlopers die flitspalen testen, de ontdekkingsreis door een mysterieus stukje Colombia en vissers op plasticjacht in de Golf van Mexico.
Een electrifying experiment van Renault, een biologisch biermerk dat de daad bij het duurzame woord voegt en Beyoncé kleedt zich als Popeye.
Een game kwam tot leven, het succes van een onmogelijke puzzel en een gouden idee dat een hele bedrijfstak veranderde.
Van een reizende bar tot een koekjesbunker en een idee dat licht brengt in het leven van de allerarmsten.
De maand dat Honig de voedselbanken hielp met een online live-benefiet en Brewdog een positieve vuist maakte in de strijd tegen corona.
De maand dat Samsung een 943 km lange foto liet schieten en Budweiser een touchdown scoorde tijdens Superbowl
De maand dat Volkswagen een autoshowroom verborg in de wildernis en Fi Network een YouTuber levend begroef.
De maand dat Netflix de straten van New York overnam en 3D-specialist Dagoma kapot speelgoed een tweede leven gaf.
De maand dat Burger King plastic speelgoed een nieuw leven gaf en V2C Gin verdronken fietsen verwerkte tot fraaie flesopeners.
De maand dat Israël - letterlijk – stilstond bij de gevolgen van kanker en Parijse wildplassers zich ongemakkelijk voelden bij straatkunst.
Netflix opende de coolste pop-up van het jaar en de gevolgen van Parkinson werden op een prachtige manier zichtbaar.
De maand dat Corona en IKEA lieten zien dat je met creatieve ideeën de wereld een beetje schoner en mooier kunt maken.
De maand dat Jeep mensen in India de kans gaf om te stemmen en Burger King Turkse fans aanspoorde om zelf Whoppers te grillen.
De maand dat in Sydney een Grave of Thrones-kerkhof verrees en Purina honden verleidde om over billboards te plassen.
De maand dat het toeristisch bureau van de Faeröer de eilandengroep op slot deed en in Rusland een hotel opende voor 24/7-spelletjesgekken.
De maand dat Volkswagen heel slim met zand speelt en IKEA vervuiling te lijf gaat met badspeeltjes.
De maand dat Volkswagen tot op het bot ontroerde en Zweden zichzelf op de kaart zette als grootste restaurant ter wereld.
2018 was een jaar vol spectaculaire, gedurfde en ontroerende activaties. Welke vond jij de allerbeste? Stem mee!
De maand dat BMW zijn X5 dwars door de VS liet crossen en fashion influencers honderden dollars betaalden voor discountschoenen.
De maand dat KLM Duitsers uitlegt dat het géén restaurant is en Centre Pompidou zich vol overgave profileert als toeristische trekpleister.