5 overwegingen aan de hand waarvan de optimale brand-stretch-strategie kan worden bepaald.
De oude naam vormde hoogstwaarschijnlijk geen structurele belemmering voor het bereiken van de beoogde langetermijnpositionering.
De naamsverandering heeft de nodige tegenstanders.
Rationeel kiezen is het belangrijkste.
Appie Now is heel wat anders dan de Appie-app.
In 10 stappen tot een goede naam komen.
Liefde voor het product maakt soms blind.
Paradoxale wetmatigheid: externe eenvoud vereist interne complexiteit
Een naam die botst met de kernwaarden is een slechte naam.
De vette jaren van de vleesindustrie zijn voorbij.
Het is het emotionele aspect dat het zo lastig maakt.
Wanneer wordt de naamsverandering ingezet?
Het merk Trump botst met alle merkliteratuur en logica.
Welkom personen met een migratieachtergond.
Natuurlijk komt er nog meer bij kijken, maar deze tips vormen een goed begin.
Verandering is de noodzakelijke randvoorwaarde voor langetermijnsucces.
Houd het gewoon simpel.
Hoe China aast op een eilandengroep voor de kust van de Filipijnen.
De keuze voor de naam Intertoys is prima.
Vrolijke beschrijvingen voor fatale instrumenten.