Het zijn er 23.
Bijna 3000 vakgenoten zijn lid van de besloten groep KUTRECLAMES die Wefilm’s Roel Welling een jaar geleden aanmaakte op Facebook. Waarom en waarvoor?
In een serie commercials speelt de acteur meesterlijk voor hoe respectvol te reageren op vreselijke kerstcadeaus.
De voormalige reclameman sluit zich bij COMMON aan met het door hem opgezette NATIVE circles.
Erik de Zwart en verschillende bekende mediamensen ondersteunen de stichting die de strijd aanbindt met de slopende stofwisselingsziekte Batten bij kinderen.
De Dutch Design Week 2015 was een mooie thermometer voor waar het heen kan gaan als de jeugd kansen grijpt en haar ideeën loslaat op de maatschappij.
Selmore, Lemz en Lemon Scented Tea zijn in de race om het verzekeraarsaccount.
Het bureau heeft nu in totaal vier minicompetities gewonnen binnen de aanbestedingsronde voor Grote Campagnes van de Rijksoverheid.
Na 10 jaar Ogilvy & Mather Amsterdam wordt Darre van Dijk begin 2016 chief creative officer van TBWA\Neboko Groep.
Zouden de vluchtelingen een abonnement hebben op een digitale krant?
Het bureau groeide onder de vleugels van Roorda Reclamebureau uit tot een middelgroot bureau met eigen klanten en vindt het tijd om uit te vliegen.
Ernst-Jan Smids, mede-oprichter van Jump!, wordt ceo van de samenwerkende bureaus.
Vier vragen aan Effie Hoofdjurylid Mary Hoogerbrugge.
Nu gaat het om een campagne over antibioticaresistentie en één om het online bestellen van vervalste geneesmiddelen tegen te gaan.
Een online campagne eind november is het eerste zichtbare resultaat van de samenwerking.
Ralph Wisbrun en Bas Korsten over de transformatie van J.Walter Thompson Amsterdam: ‘Verandering is onze nieuwe constante’.
‘Alle reclamemensen die in hun carrière het verhaal van Volkswagen vol overtuiging hebben verteld, zijn overdonderd door het laatste nieuws uit Wolfsburg.’