NATIVE circles werkt exclusief voor duurzame merken als Lovechock, Interface en Bocca.
COMMON werd in 2011 opgezet door Alex Bogusky, als 'The world's first collaborative brand'. De visie van COMMON is om een soort Virgin merk voor social ventures op te zetten. Een overkoepelend merk met producten in meerdere categorieën, met als gezamenlijk doel de wereld mooier en beter maken met hun commerciële activiteiten.
Daarnaast is COMMON inmiddels een van de grootste virtuele bureaus ter wereld. Toptalent op het gebied van design, advertising, content, webdevelopment en journalistiek heeft zich in de afgelopen jaren wereldwijd aangesloten. Allemaal gedreven door diezelfde motivatie om van de wereld een betere plek te maken.
'De komende tijd gaan we ons netwerk uitbreiden en gericht inzetten op opdrachten voor klanten en start ups,' zegt Mark Aink: 'Zo bouwen we aan een ecosysteem van creatieven, ondernemers, wetenschappers en venture capital. Het doel is om de beweging en vernieuwing die al is ingezet te versnellen.'
Mark Eckhardt, COMMON's ceo: 'Het is voor ons belangrijk om iemand in Europa te hebben. Mark snapt niet alleen het COMMON merk door en door, maar heeft ook de ervaring en capaciteit om ons Europese netwerk te verbreden en te ondersteunen op een manier die past bij onze waarden en onze missie.'
Fotografie Mark Aink: Krijn van Noordwijk
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!