Premium

De Reclamefabriek maakt zich los van Roorda

Het bureau groeide onder de vleugels van Roorda Reclamebureau uit tot een middelgroot bureau met eigen klanten en vindt het tijd om uit te vliegen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De leiding van De Reclamefabriek blijft in handen van managing partner operations , die het bureau vanaf mede leidde, en , van het bureau, dat in september 2011 .

‘We hebben een specifieke eigen identiteit, propositie en manier van werken. We combineren de denkkracht van een reclamebureau met het pragmatisme en de snelheid van de studio om de hoek. Zo hebben we een heel eigen klantenportfolio opgebouwd en het voelt als een logische stap om nu echt zelfstandig verder te gaan,’ zegt Marieke de Koning.

Op de vraag of ze last hebben van Roorda, zegt De Koning: ‘Helemaal niet! We hebben deze beslissing in goed en gezamenlijk overleg genomen. We hebben ieder onze eigen propositie en dit geeft ons de mogelijkheid om ook met andere bureaus samen te werken.’

Eind november verhuizen de 23 medewerkers van De Reclamefabriek naar een nieuwe, grotere locatie in de Helicopterstraat in Amsterdam.

Het bureau werkt voor Aldi, Bakker Bart, Simpel, Albron, Johma Salades, Katja Fassin, Canal Company, De Banketgroep, Olympia Uitzendbureau, Mediq Medeco en Ittala.

 

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie