BeyenMeyer haalt met MS Mode een fors internationaal account binnen. MS Mode, dat alle communicatie tot nu toe zelf verzorgde, is actief in zeven landen, heeft meer dan 500 winkels en een grote webshop.
BeyenMeyer maakt onder meer een film die voor alle zeven landen moet werken. Om die te 'helpen' gaan ze hem seeden, in elk land op een andere manier. Ook de responsverwerking is in elk land anders, legt managing director Lodewijk van der Peet van BeyenMeyer uit, en voor offline media wordt nog bezien hoe lokaal de campagnes zullen worden ingevuld.
Van der Peet is 'erg trots' op het winnen van de pitch, waaraan in totaal vier bureaus meededen: 'Niet alleen omdat we grote concurrenten hebben verslagen, maar ook omdat het bewijsmateriaal oplevert voor onze nieuwe aanpak. We hebben BeyenMeyer een digitaal hart gegeven en daarmee heeft onze organisatie een grote koerswijziging gemaakt, we waren namelijk een behoorlijk ouderwets reclamebureau. Door een mix aan extra talent aan te trekken - van activatie tot digitaal - kan BeyenMeyer met recht stellen dat het in alle media sales kan bevorderen.'