Als muziekliefhebber bezoek ik graag een concert of festival. Wat mij raakt tijdens een optreden is het pure en ongerepte enthousiasme.
Van 7 tot en met 9 april werd in Ho Chi Minh City (voormalig Saigon) in Vietnam het ESOMAR APAC congres gehouden. Het wereldwijde marktonderzoek congres voor Azië.
Gisterenochtend lanceerde Goodiebag Girl het concept van de Celebrity Gift Suite in Nederland. Namens Molblog mocht ik me voegen bij de neergedaalde paparazzi en aanwezig zijn bij dit event in het luxe The Grand hotel in Amsterdam.
Wat kunnen marketeers leren van muziek? Niet zozeer van de muziekindustrie maar meer van de flow van enthousiasme die succesvolle muzikanten weten op te roepen.
Waarom is het voor CEO’s zo moeilijk om in een taal te communiceren die begrijpelijk is voor klanten en medewerkers? Waarom spreken zo weinig marketeers de taal van de consument? In “Made to Stick” leggen de gebroeders Heath dit haarfijn uit.