
Dit jaar is het thema van Bevrijdingspop 'Vrijheid op straat'. In de commercial komen mensen in een alledaagse situatie aan het woord over wat vrijheid voor hen betekent.
Voor de Bevrijdingspop-commercial filmt het creatieve collectief Harlem Legacy verschillende mensen op straat in Haarlem. De commercial speelt zich af tegen de historische achtergrond van de stad. In de scènes verwoorden achtereenvolgens een 70-plusser, een groep jonge meiden en een moeder met kind hun gevoel over Vrijheid op straat. De creatieve talenten van Harlem Legacy maken van deze opnames een commercial die vanaf donderdag 21 april wordt uitgezonden op TV zender National Geographic. Bovendien wordt de commercial getoond tijdens Bevrijdingspop in Haarlem en op de website bevrijdingspop.nl.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftHarlem Legacy maakt deze commercial vrijwillig voor Bevrijdingspop omdat de ervaren freelancers van Harlem Legacy zich identificeren met de sfeer en beleving van het festival. Daarnaast hebben de creatieven van Harlem Legacy hart voor de stad.
Harlem Legacy is een samenwerking tussen creatieve Haarlemse bedrijven, met als doelstelling Haarlem een substantiële rol te laten spelen binnen de creatieve industrie in Nederland. De bedrijven die onderdeel uitmaken van the Harlem Legacy opereren zowel zelfstandig, als onder de gemeenschappelijke noemer Harlem Legacy.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee