Overslaan en naar de inhoud gaan

Harlem Legacy sponsort Bevrijdingspop commercial

Harlem Legacy maakt voor het tweede opeenvolgende jaar de Tv-commercial voor Bevrijdingspop in Haarlem.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit jaar is het thema van Bevrijdingspop 'Vrijheid op straat'. In de commercial komen mensen in een alledaagse situatie aan het woord over wat vrijheid voor hen betekent.

related partner content for mobile comes here

Voor de Bevrijdingspop-commercial filmt het creatieve collectief verschillende mensen op straat in Haarlem. De commercial speelt zich af tegen de historische achtergrond van de stad. In de scènes verwoorden achtereenvolgens een 70-plusser, een groep jonge meiden en een moeder met kind hun gevoel over Vrijheid op straat. De creatieve talenten van Harlem Legacy maken van deze opnames een commercial die vanaf donderdag 21 april wordt uitgezonden op National Geographic. Bovendien wordt de commercial getoond tijdens Bevrijdingspop in Haarlem en op de website .

Harlem Legacy maakt deze commercial vrijwillig voor Bevrijdingspop omdat de ervaren freelancers van Harlem Legacy zich identificeren met de sfeer en beleving van het festival. Daarnaast hebben de creatieven van Harlem Legacy hart voor de stad.

Harlem Legacy is een samenwerking tussen creatieve Haarlemse bedrijven, met als doelstelling Haarlem een substantiële rol te laten spelen binnen de creatieve industrie in Nederland. De bedrijven die onderdeel uitmaken van the Harlem Legacy opereren zowel zelfstandig, als onder de gemeenschappelijke noemer Harlem Legacy.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in