Digital transformation / 17 OKTOBER 2011, 15:01:00 Superunie supers starten 'augmented' spaaractie Vandaag start een augmented reality spaaractie bij tien van de bij Superunie aangesloten supermarkten.
Customer Experience / 30 MEI 2011, 08:19:00 Publieke zenders in week 21 op 32,3 pct De publieke omroepen behaalden in week 21 over de gehele dag gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 32, 3 procent.
Reputatie & crisis / 24 MEI 2011, 05:50:00 John Cleese in TomTom-campagne Tomtom is een 360 graden ‘Break Free’ campagne begonnen met filevrij rijden als doel. John Cleese speelt de hoofdrol. De campagne is…
Merkstrategie / 19 MEI 2011, 12:57:00 Libelle lanceert Italië glossy Libelle lanceert deze week de Italië glossy. De extra dikke glossy Libelle is voor het eerst in travelsize verkrijgbaar.
Influencer marketing / 18 MEI 2011, 08:28:00 Gillette-campagne met ‘authentieke reacties’ De campagne voor de Gillette Fusion Proglide start 7 juni. Vooral de ‘authentieke reacties’ van gebruikers in de spot moeten het nieuwe…
Media / 2 MEI 2011, 10:52:00 Nederlanders staan open voor ‘sociale merkrelatie’ Nederlanders staan open voor een ‘sociale relatie’ met merken. Een op de drie sociale media gebruikers is ‘bevriend’ met een merk,…
Digital transformation / 27 APRIL 2011, 09:22:00 Harlem Legacy sponsort Bevrijdingspop commercial Harlem Legacy maakt voor het tweede opeenvolgende jaar de Tv-commercial voor Bevrijdingspop in Haarlem.
Reputatie & crisis / 26 APRIL 2011, 13:03:00 Maak moeder blij In de week voor Moederdag (2 tot en met 7 mei) is via Facebook live te zien hoe De Bloemenbus gratis bloemen bij moeders in Nederland…
Customer Experience / 26 APRIL 2011, 07:41:00 Publieke zenders in week 16 op 31,3 pct De publieke omroepen behaalden in week 16 over de gehele dag gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 31,3%.
Craft / 21 APRIL 2011, 14:12:00 Coca-Cola is jarig Coca-Cola bestaat 125 jaar. Om dit in Nederland te vieren vertrok vandaag de Coca-Cola Boutique voor een tour door het land.