Publieke zenders in week 16 op 31,3 pct
De publieke omroepen behaalden in week 16 over de gehele dag gezamenlijk een gemiddeld
marktaandeel van 31,3%.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De zenders van RTL Nederland behaalden in deze week een marktaandeel van 25,5% en de SBS zenders 15,9%.
In het avondtijdvak behaalden de publieke omroepen een marktaandeel van 33,8%, de zenders van RTL Nederland 29,2%
en de SBS zenders 19,1%. In week 16 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 156 minuten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De top-3 best bekeken programma's bestaat uit het Studio Sport Eredivisie van zondag 24 april en Spoorloos uitgezonden op maandag 18 april en Ik hou van Holland van zaterdag 23 april.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Stichting KijkOnderzoek
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid