Overslaan en naar de inhoud gaan

Superunie supers starten 'augmented' spaaractie

Vandaag start een augmented reality spaaractie bij tien van de bij Superunie aangesloten supermarkten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Initiatiefnemer Sara Lee ging hierin een samenwerking met Studio 100 en Superunie aan met als inzet Nickelodeon jeugdserie ‘Het Huis Anubis’. Onder andere Deen, Hoogvliet en Boni doen aan de actie mee.

related partner content for mobile comes here

De komende vier weken ontvangt de klant voor elke 15 euro aan boodschappen drie Anubis Augmented Reality cards. Elk kaartje laat voor de webcam een spelletje zien of een van de castleden vertelt een verhaal. In totaal zijn er 108 kaarten die in een verzamelalbum gestopt kunnen worden.

Govert Verbeek, promotie manager Sara Lee, kwam twee jaar geleden in Azië op het idee, waar iets dergelijks al liep. ‘Spaaracties vervelen niet snel in Nederland. En deze kaartjes zijn echt uniek. Het is meer dan kaartjes verzamelen. Kinderen kunnen op deze manier echt in een tv serie meespelen.’

Kinderen die met aan de slag gaan, moeten hun emailadres en postcode achterlaten. Met de mail die ze ontvangen, activeren ze het spel. De postcode zorgt er voor dat ze de hun ranking op plaats, provincie en landelijk bij kunnen houden.

De betrokken partijen kozen bewust voor het niet verkrijgen van klantinformatie en zien dit dus niet als gemiste kans: ‘Kinderveiligheid is belangrijk. Achter alle klantinformatie komen levert in dit geval meer rompslomp op dan dat het wat oplevert’, aldus Verbeek.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in