Design: Creatief jaarverslag van LinkDesign
Een jaarverslag wordt vaak gezien als noodzakelijk kwaad. Rabobank Hoorn-Midden Westfriesland maakte samen met LinkDesign 'het jaarverlag…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Door een stoffig imago blijkt het lastig om het jaarlijkse financiële verslag onder de aandacht te krijgen bij de jongere doelgroepen. De coöperatie Rabobank Hoorn-Midden Westfriesland heeft daar met haar jaarbericht 2010 - in samenwerking met creatief ontwerpbureau Link Design uit Amsterdam – een oplossing voor gezocht. Ze maakten een magazine met 3D-fotografie waarin met augmented reality en QR-codes extra features zijn op te roepen, zoals video en audio én een directeur die in augmented reality de leden bijpraat over de activa en passiva van de bank.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het jaarbericht 2010 wordt verspreid onder alle leden van de Rabobank Hoorn-Midden Westfriesland in een oplage van 1000 exemplaren.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid