Huismerk Plus in nieuwe jas


Ook staat er op de verpakking en het etiket aanvullende informatie. Het versassortiment is als eerste vernieuwd. Andere huismerkproducten volgen volgend jaar.
De restyling van deze producten moet voor meer rust en overzicht in het schap zorgen. Er wordt gebruik gemaakt van één design: een groene band, het klavertje en de naam ‘PLUS’ in witte letters.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe retailer meldt dat de verpakking gebruiksvriendelijker is egmaakt. Zo staan op de verpakking van de panklare groenten naast de gebruikelijke productinformatie, zoals gebruikte ingrediënten en informatie over de voedingswaarden, ook handige bereidingstips en lekkere recepten. Daarnaast is de leesbaarheid verbeterd. Ook de weegschaal-, vlees-, vis-, brood-, kaas- en vleeswarenetiketten zijn voorzien van de nieuwe uitstraling. Op de nieuwe etiketten op de verpakkingen van de verse vis staan symbolen – gelinkt aan de viswijzer - die aangegeven of de vis duurzaam gevangen of gekweekt is. Op de achterzijde van het etiket staat hierover extra informatie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid