Duurzaamheidsrapport CBS Outdoor Nederland


Het MVO-beleid van CBS Outdoor richt zich op drie pijlers: de duurzame mediaorganisatie, een duurzame interne organisatie en een duurzame omgeving. Het betekent bijvoorbeeld dat CBS samenwerkt met Essent in het verduurzamen van de verlichting van de reclameobjecten.
Managing director Frank Hardenberg: 'Als specialist op het gebied van buitenreclame willen wij een voorbeeldfunctie vervullen op het gebied van duurzaamheid. Met onze objecten staan we letterlijk midden in de maatschappij en dus vinden we het heel vanzelfsprekend dat we dit implementeren in onze bedrijfsvoering. Op deze manier willen wij laten zien hoe een media exploitant duurzaam kan zijn. Maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO) met een focus op samenwerking is een vanzelfsprekendheid die wij in ons totale bedrijf doorvoeren. Het is een randvoorwaarde voor alles wat we doen en we zien het als een must voor verdere groei.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet rapport is op te vragen via www.cbsoutdoor.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid