Overslaan en naar de inhoud gaan

Duurzaamheidsrapport CBS Outdoor Nederland

CBS Outdoor Nederland lanceert vandaag zijn eerste duurzaamheidsrapport onder de titel Inside CBS Outdoor.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het MVO-beleid van CBS Outdoor richt zich op drie pijlers: de duurzame mediaorganisatie, een duurzame interne organisatie en een duurzame omgeving. Het betekent bijvoorbeeld dat CBS samenwerkt met Essent in het verduurzamen van de verlichting van de reclameobjecten.

related partner content for mobile comes here

Managing director Frank Hardenberg: 'Als specialist op het gebied van buitenreclame willen wij een voorbeeldfunctie vervullen op het gebied van duurzaamheid. Met onze objecten staan we letterlijk midden in de maatschappij en dus vinden we het heel vanzelfsprekend dat we dit implementeren in onze bedrijfsvoering. Op deze manier willen wij laten zien hoe een media exploitant duurzaam kan zijn. Maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO) met een focus op samenwerking is een vanzelfsprekendheid die wij in ons totale bedrijf doorvoeren. Het is een randvoorwaarde voor alles wat we doen en we zien het als een must voor verdere groei.'

Het rapport is op te vragen via .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in