
De zenders van RTL Nederland behaalden in deze week een marktaandeel van 25,5 procent en de SBS-zenders 16 procent. In het avondtijdvak behaalden de publieke omroepen een marktaandeel van 35,6 procent, de zenders van RTL Nederland 29,0 procent en de SBS zenders 19,4 procent. In week 21 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 182 minuten.
De Champions League-finale, afgelopen zaterdag uitgezonden op Nederland 3, is het best bekeken programma van week 21. Deze wedstrijd haalde een kijkdichtheid van 22,2 procent. De huldiging van FC Barcelona was goed voor 20,1 procent. Plek drie is deze week voor Spoorloos van maandag 23 mei: een kijkdichtheid van 14,3 procent.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensBron: Stichting KijkOnderzoek
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee