Acht winnaars bij Customer Centric DNA Awards 2011
Bij de eerste Customer Centric DNA Awards zijn acht awards uitgereikt in acht categorieën.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De Customer Centric DNA Awards is een nieuwe publieksprijs voor de meest klantgerichte ondernemingen van Nederland. Het gaat om een initiatief van BearingPoint Consulting en TNS Nipo. Doel van deze award is het erkennen en belonen van de organisaties die het meest klantgericht ondernemen.
De awards zijn dinsdag uitgereikt. De winnaars zijn:
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Mobiele telefonie: KPN
Banken: ASN Bank
Verzekeraars: Univé
Internet: Xs4All
Energie: Delta
Automotive: Toyota
Olie&Gas: Total
Supermarkten: Jumbo
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMeer over de winnaars hier.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid