
2010 kregen veel consumenten te maken met de gevolgen van de financiële crisis. Nibud merkte dat ook aan het bezoek aan hun website. Een derde van de mensen die het Nibud kennen, heeft Nibud.nl wel eens bezocht. Meer dan vier op de vijf consumenten heeft wel eens van het Nibud gehoord. Zij waarderen het Nibud met een 7,1, bijna de helft met een 8 of hoger.
Het Nibud meent dat er zeker in deze tijden behoefte is aan betrouwbare en onafhankelijke informatie over geldzaken. Centraal staat het verhogen van de zelfredzaamheid van consumenten op het gebied van de huishoudfinanciën. Door de consumenten beslissingen te leren nemen en keuzes te laten maken die van invloed zijn op hun budget, maar ook door de deskundigheid van professionals die met deze consumenten werken, te verhogen.
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROS(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWDe resultaten van het imago-onderzoek staan in het Jaarverslag 2010 van het Nibud.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee