Overslaan en naar de inhoud gaan

`Voorlichting over geld blijft noodzakelijk`

Consumenten in Nederland vinden voorlichting over geld noodzakelijk. 79 procent vindt een organisatie zoals het Nibud, het Nationaal…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

2010 kregen veel consumenten te maken met de gevolgen van de financiële crisis. Nibud merkte dat ook aan het bezoek aan hun website. Een derde van de mensen die het Nibud kennen, heeft wel eens bezocht. Meer dan vier op de vijf consumenten heeft wel eens van het Nibud gehoord. Zij waarderen het Nibud met een 7,1, bijna de helft met een 8 of hoger.

related partner content for mobile comes here

Het Nibud meent dat er zeker in deze tijden behoefte is aan betrouwbare en onafhankelijke informatie over geldzaken. Centraal staat het verhogen van de zelfredzaamheid van consumenten op het gebied van de huishoudfinanciën. Door de consumenten beslissingen te leren nemen en keuzes te laten maken die van invloed zijn op hun budget, maar ook door de deskundigheid van professionals die met deze consumenten werken, te verhogen.

De resultaten van het imago-onderzoek staan in het .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in