Merken met officiële fanpagina’s op Hyves
Brand insights manager Judith Hordijk van Hyves zegt vandaag in Adformatie sinds een jaar 'voortdurend terug te horen dat merken ook structureel op Hyves willen zijn’. Onofficiële pagina’s – vaak opgezet door fans van een merk of een merk zelf – bestaan al jaren, maar de status daarvan is gelijk aan andere Hyves-pagina’s.
Hordijk: ‘Wat we nu doen is nieuw: we maken een scheiding tussen de omgeving waar Hyvers kunnen doen wat ze willen en het nieuw opgezette deel met officiële netwerken. Daar kunnen merken hun eigen officiële fanpagina beheren in eigen look and feel en in permanent contact staan met fans.’
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe officiële fanpagina’s zijn zodanig ontworpen dat Hyvers meteen zien dat het officiële merk de afzender en de beheerder van de fanpagina is.
Meer vandaag in Adformatie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid