Overslaan en naar de inhoud gaan

Merken met officiële fanpagina’s op Hyves

Merken kunnen met eigen officiële fanpagina’s op Hyves nu ook structureel in contact staan met fans. Heineken, Nike, Vodafone en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Brand insights manager Judith Hordijk van zegt vandaag in Adformatie sinds een jaar 'voortdurend terug te horen dat merken ook structureel op Hyves willen zijn’. Onofficiële pagina’s – vaak opgezet door fans van een merk of een merk zelf – bestaan al jaren, maar de status daarvan is gelijk aan andere Hyves-pagina’s.

related partner content for mobile comes here

Hordijk: ‘Wat we nu doen is nieuw: we maken een scheiding tussen de omgeving waar Hyvers kunnen doen wat ze willen en het nieuw opgezette deel met officiële netwerken. Daar kunnen merken hun eigen officiële fanpagina beheren in eigen look and feel en in permanent contact staan met fans.’

De officiële fanpagina’s zijn zodanig ontworpen dat Hyvers meteen zien dat het officiële merk de afzender en de beheerder van de fanpagina is.

Meer vandaag in Adformatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in