Overslaan en naar de inhoud gaan

Ernst-Jan en Peter van Leeuwen: ‘Bij ons is de scheidslijn tussen werk en hobby heel dun’

Vader en zoon Van Leeuwen, niet alleen verbonden door een bloedband maar ook door hun liefde voor het marketingvak.
Ernst-Jan en Peter van Leeuwen
Ernst-Jan (l) en Peter van Leeuwen
© Beeld: Tim Stet
Ernst-Jan en Peter van Leeuwen
Ernst-Jan (l) en Peter van Leeuwen
© Beeld: Tim Stet

Peter van Leeuwen is zelfstandig marketing-communicatiestrateeg. Zoon Ernst-Jan werkte de afgelopen vijf jaar op het global account Ahold Delhaize en is sinds dit jaar binnen het retailteam van Google, verantwoordelijk voor Colruyt Group. Ernst-Jan: ‘Het is ontzettend interessant om te kijken hoe we een merk het beste bij de klant kunnen laten landen. Dat is toch wel het speelveld waar ik me, net als mijn vader, graag in beweeg.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in