Overslaan en naar de inhoud gaan

We kijken B&B Vol Liefde vooral vanwege de ‘bijzondere types’, product placement van Lays valt op

8 Procent van de kijkers noemt Lays uit zichzelf op de vraag welk merk ze is opgevallen in het programma, blijkt uit panelonderzoek.
Lays
Lays chips
Lays
Lays chips

Het razend populaire tv-programma B&B Vol Liefde is vooral in trek vanwege de ‘bijzondere types’ en ‘dynamiek tussen de deelnemers en B&B-eigenaren’. De product placement van Lays is bovendien erg effectief. Dat blijkt uit representatief panelonderzoek (N=511) van Adformatie, dat is uitgevoerd door MSI-ACI.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in