Overslaan en naar de inhoud gaan

Greetz viert 20-jarig bestaan met speciale kaartencollectie

De paper art designs zijn ontworpen door Noa Verhofstad, die eerder onder andere werkte voor Hermès.
Greetz 20 jaar
De feestcollectie van Greetz
© Afbeelding: Greetz
Greetz 20 jaar
De feestcollectie van Greetz
© Afbeelding: Greetz

De Nederlandse kaartendienst Greetz blaast deze maand twintig kaar(t)sjes uit en viert dat met wat statistieken en een feestcollectie. Die collectie bestaat uit verschillende kaarten, ontworpen door paper artist Noa Verhofstad. Die maakte eerder onder andere werk voor Vlisco en Hermès. Bij de feestcollectie hoort ook een online campagnevideo die nu live is.

related partner content for mobile comes here

Greetz werkt voor de campagne samen met Fitzroy (creatie) en Vertigo 6 (pr). 

107 miljoen kaarten

Ter ere van het jubileum deelt de kaartendienst ook wat cijfers. We hebben in de afgelopen twintig jaar 107 miljoen kaarten verstuurd via Greetz, net als 4 miljoen boeketten, 3 miljoen chocoladecadeaus en 3,5 miljoen ballonnen. Ruim 1,9 miljoen Nederlanders gebruiken Greetz, stelt het bedrijf. Populair in het afgelopen jaar waren verjaardagskaarten (2,7 miljoen exemplaren), kaarten voor huwelijken (168 duizend stuks) en 'dankjewel'-kaarten (129 duizend stuks).

Persoonlijkere kaarten via AI

Greetz stelt dat eigen onderzoek uitwijst dat 46 procent van de klanten een kaart personaliseert. Het bedrijf verwacht dat artificiële intelligentie (AI) mensen kan helpen om een kaart verder te personaliseren. Christine Ronteltap - van den Bent, country manager bij Greetz, legt uit: 'Met het oog op de toekomst zullen we blijven innoveren in nieuwe technologieën, zoals AI-teksthulp, inzetten om al onze klanten, jong en oud, te helpen de juiste woorden te vinden en hun boodschappen nog persoonlijker en betekenisvoller te maken.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in