Overslaan en naar de inhoud gaan

Shanice Engel wordt partner bij communicatiebureau Oona

De 31-jarige begon in 2015 bij het bureau, werd vier jaar later 'associate' en nu partner.
Shanice Engel
Shanice Engel
Shanice Engel
Shanice Engel

Communicatiebureau Oona heeft Shanice Engel (31) aangesteld partner. Ze werkt vanuit die functie nauw samen met Werner De Smet, ceo en medeoprichter, aan de internationale groeistrategie van de organisatie.

related partner content for mobile comes here

Engel startte in 2015 bij het bureau en groeide vier jaar later door tot associate partner. Na jarenlang gewerkt te hebben voor internationale merken als Nike, Pepsico en Levi’s®, verschoof haar focus naar business development. Zo was ze onder andere verantwoordelijk voor het winnen van pitches van Zalando, Gucci, Polestar en On Running.

Ook was Engel vanuit het bureau verantwoordelijk bij de ontwikkeling van de influencermarketingstrategie voor Samsung in de Benelux, waarbij het merk de kracht van influential communities een rol gaf in zijn strategie.

Alternatief 

Als zogenoemde ‘community-first agency’ wil Oona een alternatief zijn voor de klassieke bureaus, die zich 'te veel richten op het kopen van bereik', stelt Shanice Engel.

Oona heeft kantoren in Amsterdam en Antwerpen, een omzet van 13 miljoen euro en 50 medewerkers. Het werkt onder meer voor Polestar, Zalando, Levi’s®, Samsung, Airbnb, Gucci, Remy-Cointreau, Ikea, Kruidvat en Auping.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in