Overslaan en naar de inhoud gaan

Melanie Harland coo Colourcake

Ze werkte eerder onder meer voor Tommy Hilfiger en Wieden & Kennedy.
Melanie Harland
Melanie Harland

Creative content agency Colourcake heeft een nieuwe organisatiestructuur en strategie. Daarom is het directieteam per 1 september uitgebreid met Melanie Harland. Ze treedt toe als chief operating officer.

Harland was eerder global operations director bij fashion brands (onder meer Tommy Hilfiger) en bij internationale bureaus als Wieden+Kennedy, Ogilvy en DDB..

related partner content for mobile comes here

Robert Chevalier, directeur Colourcake: 'We kennen Melanie al meer dan twintig jaar. In haar tijd bij Wieden & Kennedy en later bij Tommy Hilfiger hebben we zeer intensief samengewerkt. Door de groei die we hebben doorgemaakt, hebben we onze organisatie opnieuw bekeken. Dit heeft geleid tot de opdeling in drie cellen -Create, Produce en Care - waarbij in elke cel creatieve content centraal staat, maar elke entiteit kan zich focussen op zijn sterkste competentie. Create is voor contentcreatie, Produce content/print-productie en Care content-management & -tech. Met de komst van Melanie gaan we de volgende fase van professionalisering en groei in.'

Melanie Harland: 'Bij operations gaat het voor mij om het creëren van een door mensen gedreven proces om het bedrijf te ontwikkelen tot een echt creatief bedrijf dat vertrouwd wordt en waarmee het fijn is om samen te werken.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in