Overslaan en naar de inhoud gaan

United Playgrounds introduceert digital innovation bureau Mach8

'Het doel is merken uit te dagen zichzelf verder te ontwikkelen.'
Mach8
Mach8

United Playgrounds kondigt de start aan van Mach8, een bureau dat zich richt op 'de transformatieve kracht' van AI en andere opkomende technologieën.

related partner content for mobile comes here

Mach8 is gespecialiseerd in onder meer AI-gedreven content-creatie en hyperpersonalisatie, ondersteund door een team van ontwikkelaars, dataspecialisten en creatieven. Naast AI richt het bureau zich op augmented reality (AR), virtual reality (VR) en data-innovatie. De agency wil partner zijn voor
organisaties die willen innoveren en excelleren in een snel veranderend landschap.

Experimenteren

“We zijn al meer dan een jaar achter de schermen aan het experimenteren en exploreren met onze (groeps)klanten en hebben al tal van innovatieprojecten en campagnes ontwikkeld voor merken als KLM, Socios, McDonald's, NOC*NSF en Hema + Warchild', zegt Eelco van de Wiel, die leidinggeeft aan Mach8.

Diederik Breijer, ceo United Playgrounds: 'In het United Playgrounds-ecosysteem wordt Mach8 het kloppend hart van onze digitale innovatie. Het doel is merken uit te dagen zichzelf verder te ontwikkelen, door middel van snelle prototyping, innovatiesprints en productontwikkeling. Daarbij richten we ons op de directe toepasbaarheid en waardecreatie van nieuwe technologieën. Eelco heeft als founder van LiveWall bewezen dit als de allerbeste te kunnen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in