Overslaan en naar de inhoud gaan

Pirlo Strategy wil groeistrategieën ontwikkelen met hulp van AI

Oprichters Lars van Midden en Ralf van Lieshout werkten eerder onder andere voor Greenhouse (GroupM) en willen nu bedrijven helpen groeien.
Pirlo Strategy
Lars van Midden (l) en Ralf van Lieshout
© Foto: aangeleverd
Pirlo Strategy
Lars van Midden (l) en Ralf van Lieshout
© Foto: aangeleverd

De startup Pirlo Strategy wil bedrijven helpen met het ontwikkelen van een groeistrategie en kan dat naar eigen zeggen voor een lagere prijs doen dan veel organisaties denken. Oprichters Ralf van Lieshout en Lars van Midden willen daar artificiële intelligentie (AI) voor gebruiken. Ze claimen ook te willen breken met clichés dat een groeistrategie alleen door de bedrijfstop ontwikkeld is en niet gedragen én begrepen wordt door medewerkers.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Martijn Hendrikx

Mooi werk Heren. Let's go!

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in