Overslaan en naar de inhoud gaan

Creatief team Jasper Diks en Billy Witbraad naar Ace

Het duo komt van TBWA. Diks en Witbraad gaan per direct als creative directors aan de slag.
Jasper Diks en Billy Witbraad
Jasper Diks en Billy Witbraad
Jasper Diks en Billy Witbraad
Jasper Diks en Billy Witbraad

Ace breidt zijn creatieve team uit met Jasper Diks (39) en Billy Witbraad (37). Het duo komt van TBWA en begint per direct als creative directors. Ace zegt met de komst van Diks en Witbraad een volgende stap te willen zetten in het uitbouwen van zijn positie als lead agency voor moderne merken en merken die willen moderniseren. Ace won in de afgelopen tijd vijf pitches, waaronder die voor de accounts Under Armour, ABN Amro, Rijksmuseum en Natuurmonumenten.

related partner content for mobile comes here

Enthousiasme

Diks en Witbraad beschikken over 10 jaar bureau-ervaring en hebben meerdere internationaal prijswinnende campagnes op hun naam staan. Onder meer voor T-Mobile, KLM en Albert Heijn. Het creatief duo zegt dat het enthousiasme van Rogier de Bruin en Rogier IJzermans ze over de streep heeft getrokken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in