Overslaan en naar de inhoud gaan

Ovide nieuwe PR-bureau van Porsche Nederland, neemt plaats in van Glasnost

Porsche viert in 2024 haar 75-jarig bestaan in Nederland. Eerder dit jaar introduceerde het al verschillende nieuwe modellen.
De nieuwe Porsche 911 Carrera GTS
De nieuwe Porsche 911 Carrera GTS
© Porsche Nederland
De nieuwe Porsche 911 Carrera GTS
De nieuwe Porsche 911 Carrera GTS
© Porsche Nederland

Porsche Nederland heeft gekozen voor Ovide Agency voor de pr-campagnes in Nederland. Hiervoor werkt Ovide nauw samen met het brand-, marketing-,  en pr-team van Porsche in Nederland en creatief bureau Dentsu Creative Amsterdam. Het Porsche-account zat hiervoor bij Glasnost.

related partner content for mobile comes here

Jubileum

Porsche viert in 2024 haar 75-jarig bestaan in Nederland. Daarnaast is dit het jaar waarin ook verschillende nieuwe modellen zijn geïntroduceerd zoals de volledig elektrische Porsche Macan, plus de nieuwe Porsche Taycan en Porsche 911.

Ovide is sinds kort al aan de slag gegaan met eerste campagnes en initiatieven van Porsche in Nederland die de komende maanden live gaan. Ruurd Neurink, manager marketing & communication bij Porsche Nederland laat noemt de eerste resultaten veelbelovend.

Tech en merk

Met Porsche breidt Ovide Agency haar portfolio uit als creatief en corporate PR-bureau voor merken als Netflix, Airbnb, Catawiki, Sonos, Top Notch Noah's Ark en Swinkels.

Marieke Verhaar-Fennis, mede-oprichter van Ovide Agency: ‘Onze ervaring op het snijvlak van innovatie, technologie en merkcampagnes betekent dat we een perfecte uitgangspositie hebben om Porsche in Nederland de weg te wijzen en samen het merk vorm te geven.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in