Jim Leeuw van GroupM naar Viaplay Nederland
Hij wordt er head of commercial.
Na tien jaar GroupM stapt Jim Leeuw over naar Viaplay Nederland. Als head of commercial gaat hij zich bezighouden met alle commerciële partnerships, B2B/DTC samenwerkingen, distributie-, public viewing- en mogelijke advertentiemodellen. 'In het kort: omzet verhogen en groei stimuleren', laat hij op LinkedIn weten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Leeuw was sinds december 2022 head of AV bij GroupM-bureau Wavemaker. Daarvoor was hij ruim vijf jaar sr. trading & investmentmanager bij GroupM. Hij begon binnen de groep als planner bij MediaCom. Voor die tijd werkte hij onder meer bij Ster en dentsu.
Leeuw maakte de afgelopen jaren voor Adformatie regelmatig analyses van de tv/av-markt.
Reacties:
Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.
Ja, ik wil lid wordenLog InOm een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid