Overslaan en naar de inhoud gaan

Proof trekt Jasper de Boom aan als nieuwe strategy director

De afgelopen jaren werkte hij vanuit zijn eigen adviesbureau voor onder andere Royal FloraHolland, Politieacademie en Alliander.
Jasper de Boom
Jasper de Boom
Jasper de Boom
Jasper de Boom

Consultancybureau Proof heeft het managementteam uitgebreid met Jasper de Boom. Hij vervult de rol van strategy-director. De Boom gaat samen met managing director Sascha Becker en business-director Charlotte Jacobs-Hoffman, werken aan de verdere ontwikkeling en groei van het kantoor.

related partner content for mobile comes here

De Boom heeft meer dan 20 jaar ervaring als communicatiestrateeg en is gespecialiseerd in strategieontwikkeling en implementatie, transformatiecommunicatie, leiderschapspositionering en branding..

Bij Proof krijgt hij de leiding over het team dat opdrachtgevers adviseert op basis van het zogeheten Employee Journey model, dat zich richt op het aantrekken van talent, 'employee & leadership-alignment' en talentuitstroom.

De nieuwe strategy director was eerder directeur Communicatie bij BPD (Rabobank) en werkte bij Essent en de Nierstichting als manager op het gebied van merk, marketing en communicatie. De afgelopen jaren werkte De Boom vanuit zijn eigen adviesbureau voor onder andere Royal FloraHolland, Politieacademie, Alliander en Beeld en Geluid.

Proof doet strategisch werk in binnen- en buitenland op het snijvlak van communicatie, HR en marketing. Opdrachtgevers zijn onder meer Odido, divisie Centraal Beheer, ASML, Orbia Building & Infrastructure en Vebego.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in