Overslaan en naar de inhoud gaan

Nedstar benoemt Claudia Antolich tot head of marketing

Ze moet bijdragen aan de groeiplannen van de ethanol-leverancier.
Claudia Antolich
Claudia Antolich
Claudia Antolich
Claudia Antolich

Het Amsterdamse Nedstar heeft Claudia Antolich aangesteld om de marketing te gaan leiden. Zij richt zich op strategieontwikkeling en marketingactiviteiten van de leverancier van ethanol en spirits.

related partner content for mobile comes here

De in Amsterdam gevestigde scale-up werd in 2018 opgericht door Arthur Doorenbos en Steven van Wassenaer. Het wil de conservatieve ethanol-industrie veranderen met hoogwaardige kwaliteitsproducten en duurzame bedrijfspraktijken.

Nedstar wil het aantal handelspartners en landen waar de organisatie zaken doet verdubbelen. Het streven is om tegen het einde van 2025 in meer dan honderd landen aanwezig te zijn. Dat is een groei van 40 landen ten opzichte van nu. Antolich gaat zich richten op de strategie en marketingactiviteiten die daarvoor nodig zijn.

Antolich: ‘Hoewel Nedstar pas in 2018 is opgericht, hebben zij een gestructureerde en geavanceerde marketingstrategie die zich onderscheidt van andere grote spelers in de conservatieve branche.’

Antolich werkte hiervoor onder meer als head of marketing  van recruitmentbureau WeAreKeen, en als digital marketing manager bij de Software Improvement Group (SIG).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in