Premium Gedragsverandering Derde van consumenten ziet verschil niet tussen betrouwbare keurmerken en neplogo’s of valse claims Milieu Centraal wil daar met de – vernieuwde – Keurmerkenwijzer verandering in brengen, ondersteund door een campagne.
Partnerbijdrage The sky is the limit: dat blijkt uit de Samsung Galaxy campagne op Tweakers The sky is the limit! En dat is bewezen met de campagne van Samsung rondom de lancering van hun nieuwste S-lijn Galaxy toestellen.
Campagnes Boomerang FT.Opinion: Geurtjes en Glamour - De zomerse strategie van Axe en Andrélon In deze vijfde FT. Opinion legt ons kritisch Gen Z-panel het vergrootglas op de influencercampagnes van Axe en Andrélon.
Premium Campagnes De vermoeide forenzen van Sennheiser en meer campagnes Sennheiser valt op met ‘Battery that lasts longer than yours’, Stayokay scoort met ‘2 thruths, 1 lie’, BasicFit gaat voor mentale…
Campagnes Deutsche Telekom reageert op copycat-commercial: ‘Wij kenden de KPN-reclame met kat niet’ De kat Louis van KPN kreeg een Duitse evenknie. Volgens Deutsche Telekom berust dit op toeval.
Premium Gedragsverandering Derde van consumenten ziet verschil niet tussen betrouwbare keurmerken en neplogo’s of valse claims Milieu Centraal wil daar met de – vernieuwde – Keurmerkenwijzer verandering in brengen, ondersteund door een campagne.
Partnerbijdrage The sky is the limit: dat blijkt uit de Samsung Galaxy campagne op Tweakers The sky is the limit! En dat is bewezen met de campagne van Samsung rondom de lancering van hun nieuwste S-lijn Galaxy toestellen.
Campagnes Boomerang FT.Opinion: Geurtjes en Glamour - De zomerse strategie van Axe en Andrélon In deze vijfde FT. Opinion legt ons kritisch Gen Z-panel het vergrootglas op de influencercampagnes van Axe en Andrélon.
Premium Campagnes De vermoeide forenzen van Sennheiser en meer campagnes Sennheiser valt op met ‘Battery that lasts longer than yours’, Stayokay scoort met ‘2 thruths, 1 lie’, BasicFit gaat voor mentale…
Campagnes Deutsche Telekom reageert op copycat-commercial: ‘Wij kenden de KPN-reclame met kat niet’ De kat Louis van KPN kreeg een Duitse evenknie. Volgens Deutsche Telekom berust dit op toeval.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid