
Prijzen die ze wonnen (of net niet wonnen) en de jury's waar ze deel van uitmaakten, zoals Cannes Lions, ADCN en Effie Awards. Het event is donderdag 27 maart bij Tony’s Chocolonely in Amsterdam.
Agency Engines, Orange Lions en the FINCH factor organiseren samen dit event, omdat ze merken dat er vaak vragen zijn over het winnen van awards. Wat is de waarde van awards voor bureaus en opdrachtgevers? Hoe creëer je een sterke inzending? Wat maakt een case onderscheidend?
Toonaangevende sprekers
- Eduardo Marques – CCO, Publicis Groupe Netherlands & Belgium
- Jouke Vuurmans – Partner & CCO, Monks + Chairman, ADCN | Club for Creativity
- Sadira Furlow – Chief Global Brand & Communications, Tony’s Chocolonely
- Tanya Ponømareva – Creative Director, 180 Global
De host van het event is Bert Hagendoorn (Agency Engines) en Kerrie Finch (the FINCH factor & Cannes Lions International Festival of Creativity vertegenwoordiger in Nederland) leidt het gesprek.
Wat kun je verwachten?
- Praktische tips en strategieën om award-winning werk te maken
- Insider knowledge van experts en juryleden
- Inspirerende verhalen en inzichten
- De kans om je brandende vragen te stellen
- Netwerken met vakgenoten tijdens de borrel
Programma en netwerkborrel
Donderdag 27 maart gaan de deuren bij Tony’s Chocolonely in Amsterdam voor bezoekers open om 15:30 uur, waarna het event om 16.00 uur van start gaat. Na een paneldiscussie en interactie met de aanwezigen wordt dit rond 18.00 uur afgesloten met een netwerkborrel met alle sprekers, organisatie en bezoekers.
Tickets voor het event zijn slechts 15 euro, registratie kan via deze Eventbrite-link:
https://www.eventbrite.nl/e/how-to-win-an-award-tickets-1247548754909
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid