Overslaan en naar de inhoud gaan

Favoriete McDonalds's-producten niet blij met McCrispy in nieuwe campagne

Wat gebeurt er met iconische McDonald’s-producten wanneer de McCrispy de harten van de gasten verovert en hun status als favoriet…
McDonald's
McDonald's

McDonald’s verwelkomt nieuwe producten altijd met enthousiasme, maar deze keer zet de introductie van de McCrispy, een krokante kipburger met black pepper mayo, de gevestigde favorieten op scherp. Wat gebeurt er met de iconische McDonald’s-producten wanneer de McCrispy de harten van de gasten verovert en hun status als favoriet bedreigt?

related partner content for mobile comes here

In de nieuwste campagne, ontwikkeld door TBWA\Neboko in samenwerking met McDonald’s Nederland, krijgen de favoriete McDonald’s-producten een unieke en menselijke dimensie. Voor het eerst worden ze tot leven gebracht met emoties – en soms zelfs met een gezicht. Dit zorgt ervoor dat we plotseling medelijden krijgen met de teleurgestelde Franse Frietjes en meeleven met de verdrietige Big Mac. Deze iconen, die al jarenlang een vaste plek hebben in de harten van Nederlanders, weten op een humoristische en ontroerende manier de kijker te raken.

 

Darre van Dijk, Chief Creative Officer bij TBWA\Neboko, vertelt: 'McDonald’s is een merk waar al veel voor is gedaan, maar deze campagne laat zien dat er altijd ruimte blijft voor vernieuwing en creatieve invalshoeken. Door een emotionele benadering zien we de iconische producten die we al jaren kennen in een nieuw licht. Zelfs favorieten kunnen te maken krijgen met concurrentie van nieuwkomers.'

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.


Muziekcredits

Muziekbegeleiding: Emilie Kannekens (Massive Music)
Lied: "Goodbye My Lover" - Blunt, Scarbeck - (Sony Publishing NL / Peer Music NL)
Opname: James Blunt (Warner Music NL)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in