Overslaan en naar de inhoud gaan

Rijksmuseum kiest na pitch voor Stroom

Bureau gaat een nieuwe mediastrategie ontwikkelen.
Rijksmuseum
© Rijksmuseum
Rijksmuseum
© Rijksmuseum

Na een 'intensief' pitchtraject heeft het Rijksmuseum Stroom (onderdeel van Candid) uitgekozen om het museum verder te helpen met het uitvoeren van een nieuwe mediastrategie. Speerpunt hierin is het versterken van de band met de nationale (herhaal)bezoeker.

related partner content for mobile comes here

Met het vertellen van een zo compleet mogelijk verhaal over Nederland aan de hand van de collectie en tijdelijke tentoonstellingen, wil het Rijksmuseum representatief, relevant en aantrekkelijk zijn voor alle Nederlanders. Om de band nog meer te versterken moet Stroom het Rijksmuseum verder helpen met mediacommerce: de balans tussen langetermijnmerkvoorkeur en kortetermijnperformance. 'De problematiek van het Rijksmuseum oplossen is in feite balans zoeken tussen merk en performance', zegt Stroom-ceo Samantha Catsburg.

Stroom is sinds juli 2024 geïntegreerd met performance bureau M2|OC.

'Aantrekkelijk zijn voor alle Nederlanders'

'Als Rijksmuseum zijn we altijd op zoek naar partners ons kunnen helpen onze missie om aantrekkelijk te zijn voor alle Nederlanders te verwezenlijken', zegt Nanet Beumer, head of digital, marketing & campaigns Rijksmuseum. 'Het team van Stroom heeft ons overtuigd met hun heldere analyse van onze uitdagingen en hun realistische en pragmatische visie op de toekomst.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in